رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیر:
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیر از توقيف 99 اصله چوب و الوار قاچاق جنگلی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۵۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، روزبه توحیدی با اشاره به کشف قاچاق الوار جنگلی اظهار کرد: یک دستگاه خودروی نیسان که از سمت جاده فرعی از اردبیل عازم شهرستان میانه بود با تیزبینی ماموران نیروی انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نیر پس از تعقیب و گریز متوقف و از این خودرو 99 اصله الوار جنگلی قاچاق از نوع راش و توسکا کشف و ضبط شد.

وی افزود: این الوار به ارزش 60 میلیون ریال است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیر در ادامه به الوار کشف شده از ابتدای سال تاکنون هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال علاوه بر کشف این محموله، 101 اصله الواز جنگلی قاچاق از نوع راش و توسکا به ارزش 65 میلیون ریال از قاچاقچیان الوار جنگلی کشف و ضبط شده است.

توحیدی افزود: قاچاقچیان الوارجنگلی غیربومی بودند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیر اظهار کرد: قاچاق خاک پیت، چوب آلات و زغال ممنوع بوده و ماموران یگان این اداره به صورت شبانه روزی در مسیرهای قاچاق حضور داشته و با قاچاقچیان برخورد جدی خواهند کرد.

وی از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی توسط افراد سودجو و قاچاق خاک پیت و الوار جنگلی و زغال مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

ارسال نظرات