خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» همدان خبر داد

مرمت و بازسازی دبستان حر به همت گروه جهادی شهید «همدانی»

مسئول گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» همدان از آغاز فعالیت جهادگران این گروه جهادی و مرمت و بازسازی دبستان حر شهرک ولیعصر(عج) همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۷۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
مرمت و بازسازی دبستان حر به همت گروه جهادی شهید «همدانی»

سجاد زیرک‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: جهادگران گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» مرمت و بازسازی دبستان حر شهرک ولیعصر(عج) را آغاز کردند.

وی در خصوص انتخاب دبستان حر برای اجرای طرح تصریح کرد: این مدرسه توسط پایگاه «انصارالرسول» شهرک ولیعصر به واحد بسیج سازندگی حوزه شهید قاسمی معرفی شده بود.

مسئول گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» همدان در ادامه افزود: از آنجا که این مدرسه در منطقه حوزه شهید قاسمی قرار داشت، برای بازدید از مدرسه اقدام کردیم و ضمن اطلاع از مشکلات دبستان حر، این مدرسه را برای برپایی اردوی جهادی انتخاب کردیم.

وی گفت: 12 نفر از جهادگران گروه نیز اکنون در مدرسه حضور دارند و در حال گچ‌کاری و بازسازی کلاس های دبستان حر هستند.

زیرک‌زاده با اشاره به اینکه این اردو بیش از 20 روز زمان خواهد برد، خاطرنشان کرد: علاوه بر رنگ آمیزی، تعمیر درب و نیمکت های کلاس، تعمیر شیروانی و سقف مدرسه و برق کشی مدرسه، جهت برگزاری کلاس های فرهنگی و آموزشی برنامه ریزی های لازم را صورت داده ایم.

وی اظهار داشت: برگزاری کلاس های مشاوره خانواده و ازدواج، قرآن، احکام و ... از جمله اقدامات گروه شهید «حاج حسین همدانی» در حاشیه فعالیت های عمرانی است.

مسئول گروه جهادی شهید «حاج حسین همدانی» همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش مصالح اولیه این کار را تهیه کرده است، گفت: از مسئولان آموزش و پرورش درخواست داریم تا با حضور در این مدرسه با محرومیت شدید این مدرسه آشنا شوند تا برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت این منطقه گام های مؤثری برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات