مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد گفت: امسال تعداد 10 مدرسه در اردوهای هجرت مورد مرمت، بهسازی و زیباسازی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۹۰۹۰۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، احمد دهقانی در آیین افتتاح طرح اردوهای هجرت شهرستان پارس آباد گفت: طرح هجرت سه با همکاری سپاه ناحیه، دانش آموزان جهادی و آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد در قالب بهسازی و مرمت مدارس اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح هجرت سه در پارس آباد با شرکت 180 دانش آموز دختر و 160 دانش آموز پسر انجام می شود، افزود: بیش از 10 مدرسه مشمول این طرح برای تابستان امسال در نظر گرفته شده و قرار است طی دو هفته بهسازی و تعمیر شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد تصریح کرد: اردوهای جهادی هجرت 3 با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کمک به سازندگی و محرومیت زدایی، حرفه آموزی و مرمت و زیبا سازی مدارس اجرا می‌شود و شرکت کنندگان علاوه بر فراگیری آموزش های فرهنگی در قالب اردوهای جهادی خدمات عمرانی در روستاها و مناطق محروم نیز اجرایی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم گفت: حضور دانش آموزان در چنین طرح‌هایی، می‌تواند ضمن کمک به سازندگی به مهارت‌آموزی و غنی‌سازی اوقات فراغت نیز کمک کنند.

سرهنگ مطلب شاهی یکی از مأموریت‌های سپاه علاوه بر مأموریت‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی، ارتقای کیفیت اوقات فراغت دانش آموزان است که به عنوان طرح هجرت3 در مدارس اجرا می‌شود.

طرح اردوهای هجرت 3 بسیج سازندگی پارس آباد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش و پرورش، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، جمعی از دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان در محل مدرسه شاهد بوعلی افتتاح شد.

ارسال نظرات