مسئول بسیج دانشجویی مازندران در گفتگویی خبر داد:

برگزاری چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی دانشجویان بسیجی کشور در قالب طرح شهید چمران

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره تربیتی ، بصیرتی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی کشور از ساعت 14 چهارشنبه 4 مردادماه 96 در اردوگاه شهدای 7 تیر رامسر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۰۹۲۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از برگزاری افتتاحییه چهارمین دوره تربیتی، معرفتی، بصیرتی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی کشور در قالب طرح شهید چمران در رامسر خبر داد.
شهرام نوری با اشاره به اینکه در افتتاحییه چهارمین دوره طرح شهید چمران سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهند کرد ادامه داد: مراسم افتتاحیه چهارمین دوره تربیتی ، بصیرتی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی کشور از ساعت 14 چهارشنبه 4 مردادماه 96 در اردوگاه شهدای 7 تیر رامسر برگزار می شود.
مسئول بسیج دانشجویی مازندران درباره این دوره اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه دانشگاهها باید به سمتی حرکت کنند که امثال شهید چمران حاصل آن شود، چهارمین دوره  تربیتی، بصیرتی و تشکیلاتی دانشجویان در قالب طرح شهیدچمران به صورت سالانه برگزار می شود.
شهرام نوری با اشاره به اینکه دانشجویان در کنار تحصیل علم باید مراتب زهد و تقوی را در خود ایجاد و تقویت کنند، یادآور شد: به منظور کاربردی کردن و پایداری دوره های معرفتی در سطوح مختلف هر ساله دانشجویان سراسر کشور به مدت معینی در اردوی تربیتی شرکت می کنند تا از معارف آن بهره گیرند.
وی یاد آور شد: آموزش  سطح دو ویژه دانشجویان بسیجی ای می باشد که دوره سرگروهی را طی کرده  و در حال شکل دهی حلقه  هستند و سطح یک ویژه دانشجویانی است که قبلا حلقه تربیتی شکل داده اند .
نوری با یادآوری اینکه این اردو تا 27 مرداد ماه ادامه دارد، افزود: در چهارمین دوره طرح شهید چمران که به مدت ده روز بطول می انجامد، بیش از هزار دانشجوی بسیجی دانشگاههای سراسر کشور در رامسر شرکت خواهند داشت که از مجموع آن حدودا نیمی از آن را دانشجویان خواهر شکل می دهند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار