خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اصناف استان همدان با اشاره به اینکه بررسی‌های انجام شده از واحدهای تولیدی نشان می‌دهد اغلب واحدها متأسفانه در حال تعطیلی هستند، گفت: کمک به واحدهای صنفی تولیدی تعطیل، نیمه تعطیل و غیرفعال از اولویت‌های سازمان بسیج اصناف در سال 96 است.
کد خبر: ۸۸۹۰۹۶۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدجواد حسینی در اجلاس ماهانه اتاق اصناف همدان اظهار داشت: مأموریت سازمان بسیج اصناف هنوز دیده نشده که امیدواریم با همکاری‌های لازم به این مهم برسیم.

وی با بیان اینکه کمک به واحدهای صنفی تولیدی تعطیل، نیمه تعطیل و غیرفعال از اولویت‌های سازمان بسیج اصناف در سال 96 است، افزود: سرکشی از چندین واحد تولیدی در شهرستان‌های رزن، اسدآباد، ملایر، فامنین و همدان انجام شده است که این واحدها در دستور کار قرار گرفته و مشکلاتشان احصا شده است.

حسینی با اشاره به اینکه بررسی‌های انجام شده از واحدهای تولیدی نشان می‌دهد اغلب واحدها متأسفانه در حال تعطیلی هستند، گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی سبب افزایش بیکاری، جرم و جرائم در حوزه‌های مختلف می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان همدان با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از دیگر اولویت‌های بسیج اصناف است، بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف بسیار مهم است که در بازار باید مورد توجه قرار گیرد.

حسینی افزود: مستکبران شکست خورده در حوزه‌های نظامی و فیزیکی امروزه تمام توانشان را برای حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی گذاشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امروزه درگیر جنگ اقتصادی هستیم و این جنگ سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: روزبه‌روز عرصه بر ایران اسلامی تنگ‌تر می‌شود و هدف مستکبران به زانو درآوردن انقلاب است که به این هدف نخواهند رسید.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان همدان با بیان اینکه آرایش‌هایی باید در حوزه اقتصاد مقاومتی شکل گیرد، عنوان کرد: تولید ملی، مصرف کالاهای ملی و مبارزه با قاچاق کالا از جمله روش‌های مؤثر در جاری کردن اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.

حسینی با اشاره به اینکه اخلاق در بازار از دیگر اولویت‌ها است، اظهار داشت: باید اول اخلاق و احکام بازار یاد گرفته شده و سپس تجارت در بازار انجام شود.

وی با تأکید بر طرح"یک کاسب، یک دانش‌آموز" بیان کرد: با توجه به اینکه نزدیک فصل بازگشایی مدارس هستیم بسیاری از دانش‌آموزان توانایی تأمین نیازهای تحصیل خود را ندارند که امیدواریم در این راستا روسای اتحادیه‌ها کمک‌های لازم را کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات