رئیس سازمان سراج استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بنا به فرموده امام راحل این انقلاب متعلق به شیعه و سنی و افراد خاصی نیست بلکه متعلق به همه اقشار از ادیان و مذاهب مختلف است.
کد خبر: ۸۸۹۰۹۸۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
به گزارش  خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان، سعید دهنوی، رئیس سازمان رسانه‌ای سراج استان سیستان و بلوچستان در نشست مطبوعاتی مشترک با رئیس سازمان بسیج رسانه در مورد جشنواره قلم‌های وحدت آفرین با اشاره به این مطلب که بعد از انقلاب اسلامی نتوانسته ایم گفتمان انقلاب را پیش ببریم گفت: زمانی که انقلاب شکل گرفت تعلق به فرد و مذهب خواصی نبودبلکه متعلق به همه مستضعفین،بی پناهان بود.
وی با اشاره به این نکته خوشبختانه امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک رگه اساسی در جامعه نفوذپیدا کره ودر حال گسترش است بیان کرد: رسانه ها باید تجلی وحدت را پیش ببرند، و باید از ظرفیت‌های رسانه برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و وحدت بهره گیری شود دهنوی اظهار داشت:اگر رسانه ها در حوزه وحدت گام بردارند این مهم در جامعه عملی می  شود.
رئیس سازمان سراج استان سیستان و بلوچستان افزود: اولین گام جشنواره قلم های وحدت آفرین باید عمل  واجرایی نمودن این مهم درجامعه و در بین افراد باشد.
 وی تصریح کرد: وحدت باید در عمل تبیین شود و رسانه می‌تواند با بهره‌گیری از نخبگان، ارزش‌های وحدت آفرین را به جامعه انتقال دهد.
 
رئیس سازمان رسانه‌ای سراج استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان نماد وحدت در کشور است و این مهم با تکیه بر اشتراکات دینی و مذهبی در استان محقق شده است.

ارسال نظرات