خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت حضرت نرجس(س) ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع)، 40 نفر از خواهران به همراه خانواده های خود به اردوی راهیان نور غرب و شمالغرب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۰۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

40 نفر از خواهران به همراه خانواده های خود به راهیان نور شمالغرب اعزام شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اردوی زیارتی و معرفتی راهیان نور غرب و شمالغرب برای عموم مردم تدارک دیده شده است تا مردم شناخت بهتری از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس پیدا کنند؛ جایی که خون بسیاری از شهدای عزیزمان در آن مناطق ریخته شده است تا این انقلاب اسلامی پا برجا بماند.

بر اساس این گزارش؛ در این سفر، کاروان راهیان نور حوزه مقاومت حضرت نرجس(س)، از یادمان شهدای دوران دفاع مقدس بازدید می کنند و یاد و خاطره شهدایی که از جان و مال خود در راه دفاع از انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان گذشتند و فدا کردند مانند سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر علی بن ابیطالب(ع) و در این مناطق به درجه رفیع شهادت نائل آمدند گرامی میدارند.

کاروانیان پس از استقرار و اسکان زائران در شب اول و آغاز روز دوم اردو، برنامه زیارتی و روایتگری مزار «شهدای گمنام دریاچه زریوار»، یادمان های «دالانی» و «دزلی» در مسیر مریوان به سنندج و بازدید از «باشگاه افسران» سنندج و روایتگری در «تپه الله اکبر» پیش بینی شده است.

همچنین زائران در روز سوم با یادمان های «سیران بند» در بانه و «بلفت و دوپازا» در سردشت آشنا خواهند شد و روز چهارم نیز در یادمان «دارساوین»، محل شهادت شهیدان مهدی و مجید زین الدین، در اطراف سردشت، حضور خواهند یافت.

مریوان، سنندج و سردشت نیز شهرهای محل اسکان زائران قمی در سه شب اقامت شان در مناطق شمالغرب و غرب می باشد.

40 نفر از خواهران به همراه خانواده های خود به راهیان نور شمالغرب اعزام شدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها