خبرهای داغ:
فرماندهی سپاه ناحیه گیلانغرب از روند اجرای طرح تابستانی دانش آموزی هجرت 3 در شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۰۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، فرماندهی، مسئول دفتر  حوزه نمایندگی ولی فقیه  و بازرسی فرماندهی سپاه  ناحیه گیلانغرب از روند اجرای طرح  تابستانی دانش آموزی هجرت 3 در شهرستان بازدید کردند.

 

سرهنگ  معصومعلی محمدی  در حاشیه بازدید از طرح هجرت 3 گفت: طرح هجرت دانش آموزی امسال  با حضور بیش از200  دانش آموز درمدارس شهر ستان در دو بخش مرکزی و گواور در حال اجرا شدن است.

 

وی  هدف از اجرای این طرح را پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان دانست و تصریح کرد: این طرح با با همکاری آموزش و پرورش و سپاه  و به همت بسیج دانش اموزی و بسیج سازندگی  در مدارس شهرستان گیلان غرب اجرا می شود .

 

محمدی بیشتر فعالیت های دانش آموزان شرکت کننده در این طرح را  تعمیر ات، نقاشی کلاس ها، تعمیر و شاداب سازی محیط های داخلی و خارجی مدارس عنوان کرد و افزود: از دیگر فعالیت های دانش آموزان در طرح هجرت اجرای طرحی ویژه و جدید با عنوان  حیاط پویا و شاداب در راستای  نوسازی و فضا سازی  فیزیکی مدارس است.

 

فرمانده سپاه گیلان غرب گفت: طرح هجرت فرصتی فراهم می آورد تا دانش آموزان علاقه مند به یادگیری حرفه و شغل برای آینده خود در کنار تحصیل در زمینه های  کاری  و کارجمعی و تعاملی  فعالیت نمایند و از استاد کاران ماهر حاضر در طرح کسب مهارت نمایند.

 

 این مسئول  ابراز داشت: دانش آموزان فعال در طرح  امسال و تاکنون 8 مدرسه را نوسازی، تعمیر و رنگ آمیزی کرده اند و این طرح با صمیمیت شرکت کنندگان ادامه دارد.

 

سرهنگ محمدی با عنوان اینکه  دانش آموزان دختر و پس در اردوهای 10 روزه این طرح افزود: شرکت کنندگان طی این طرح علاوه بر بهره گیری از کلاسهای عملی در کلاسهای عقیدتی، دشمن شناسی، سیاسی، امداد و نجات، بهداشت و سلامت، ورزشی و بصیرتی حضور میابند.

ارسال نظرات