مسئول ستاد اجرایی همایش علمی- پژوهشی کرامت انسانی:
همزمان با سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زنجان برای شرکت در دومین همایش علمی- پژوهشی کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی، نمایندگی خبرگزاری رضوی در زنجان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۱۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول ستاد اجرایی همایش علمی- پژوهشی کرامت انسانی در اولین جلسه ستاد اجرایی که صبح امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد با اشاره به جزئیات این برنامه اعلام کرد: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این همایش، افتتاح نمایشگاه عکس‌های قدیمی از سفر به مشهد، رونمایی از سه جلد کتاب "دانشنامه امام رضا(ع)" و افتتاح نمایندگی خبرگزاری رضوی در زنجان اتفاق خواهد افتاد.

ابراهیم قاسمی افزود: همایش از صبح روز پنج‌شنبه، پنجم مردادماه آغاز به کار کرده و ابتدا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خوش‌‌آمدگویی داشته، سپس گزارش دبیر علمی همایش از سوی دکتر تورج عقدایی، یکی از اعضای کمیته داوری قرائت شده، سخنرانی امام جمعه موقت زنجان و ارائه مقاله از سوی ٦ نفر از برگزیدگان این همایش از دیگر برنامه‌های نوبت صبح همایش است.

وی در ادامه با اشاره با برنامه بعد از ظهر این همایش اظهار داشت: سخنران اصلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و سخنرانی امام جمعه، استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه‌های نوبت بعد از ظهر این همایش است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز با اشاره به برنامه سفر وزیر به زنجان گفت: دیدار با امام جمعه، شرکت در جلسه شورای اداری استان، دیدار با استاندار و نشست با اصحاب فرهنگ و هنر استان از برنامه‌های نوبت صبح وزیر در سفر به زنجان خواهد بود.

جعفر محمدی افزود: در نوبت عصر نیز بازدید از مرکز مهرانه و حضور در مراسم اختتامیه دومین همایش علمی- پژوهشی کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی از دیگر برنامه‌های سفر دکتر صالحی امیری به زنجان است.

ارسال نظرات