خبرهای داغ:
امام جمعه شهر کهک قم و فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) از گروه جهادی مصطفی کلهری در مدرسه فاطمیه شهر کهک بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۲۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

بازدید امام جمعه شهر کهک از گروه جهادی شهید مصطفی کلهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، امام جمعه شهر کهک از گروه جهادی شهید مصطفی کلهری که جهت رنگکاری و زیباسازی مدرسه دخترانه فاطمیه شهر کهک به این مدرسه اعزام شده بودند بازدید و از نزدیک از زحمات این گروه جهادی تشکر و از تلاشهای این گروه جهادی تقدیر نمود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین میرمومنی کار بسیج را الگویی برای پیشرفت جامعه و انقلاب اسلامی بیان نمود و ابراز داشت: جوانان بسیجی که خالصانه بدون دریافت هیچ مزدی از نظر دنیایی، دوطلبانه می آیند در مناطق محروم و برای آباد کردن این مناطق فعالیت می کنند در پیشگاه خداوند از مقام بالایی برخوردار هستند.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع)، از زحمات این گروه جهادی تقدیر و تشکر نمود و گفت: این گروه جهادی قرار است طی یک هفته کار رنگکاری و زیباسازی این مدرسه را به پایان برسانند.

امیر حسین مرادی افزود: کشور ما با کار جهادی می تواند پیشرفت کند و با توجه به هجمه گسترده دشمنان انقلاب اسلامی به کشور ما و تحریمهای اقتصادی و سیاسی که بر علیه کشور ما اعمال می کنند باید مردم ما همه کار جهادی کنند نه تنها فقط بسیج بلکه تمام ملت باید کار جهادی کنند که دست ما به طرف بیگانگان دراز نباشد.

وی در پایان ابراز داشت: اگر ما در همه عرصه ها به خودکفایی برسیم که وابسته به بیگانگان نباشیم دشمنان هر قدر که می خواهند تحریم نمایند بر زندگی مردم ما تأثیر گذار نخواهد بود بلکه این نظام ما است که می تواند دشمنان شرق و غرب را تحریم نماید.

لازم به ذکر است در این بازید رئیس آموزش و پرورش بخش کهک و رابط نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه بسیج امام حسن مجتبی(ع) و مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) حضور داشتند.

بازدید امام جمعه شهر کهک از گروه جهادی شهید مصطفی کلهری

ارسال نظرات
پر بیننده ها