خبرهای داغ:
رئیس خانه مطبوعات استان همدان گفت: نقش بی بدیل رسانه امروز در زوایای مختلف زندگی بشر مشهود بوده و به نوعی برای همه آحاد جامعه ملموس است.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۴۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا عارف در نشست هم‌اندیشی فرماندهی نیروی انتظامی با اصحاب رسانه اظهار داشت: نقش بی بدیل رسانه امروز در زوایای مختلف زندگی بشر مشهود بوده و به نوعی برای همه آحاد جامعه ملموس است.

وی با بیان اینکه امروز یک خبر فارغ از مرزبندی خاصی بلافاصله در سطح شهر، استان، کشور و دنیا منتشر می شود، افزود: انتظار جامعه رسانه ای این است که در اخباری که از ناحیه مجموعه دستگاه ها و مدیریت استان منعکس می شود سرعت عمل مدنظر قرار گیرد.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان با اشاره به اهمیت سرعت عمل، دقت و ظرافت در انعکاس اخبار و رسانه‌ها عنوان کرد: یکی از حساسیت‌های جامعه رسانه ای بحث سرعت عمل در انتقال اخبار است که در اسرع وقت در اختیار خبرنگاران قرار گیرد.

وی ادامه داد: استان همدان از ظرفیت بالای رسانه ای برخوردار است و همچنان که نیروهای خدوم پلیس به مردم خدمت می کنند با همین انگیزه وظیفه ای بر دوش اصحاب رسانه گذاشته شده و رسالت عظیمی برعهده دارند که به خوبی انجام می‌دهند.

عارف با اشاره به مطالبات خبرنگاران از نیروی انتظامی عنوان کرد: همراه داشتن تجهیزات دفاع شخصی برای بانوان خبرنگار یکی از این مطالبات است که مشکلات صدور مجوز برای همراه داشتن این وسایل رفع شود.

وی سهولت تردد خبرنگاران در طرح ترافیک برای پوشش اخبار استان را نیز به عنوان یکی دیگر از مطالبات جامعه خبری استان عنوان کرد و افزود: ظرفیت رسانه ای استان ما به مراتب در سطح استان‌های غرب کشور از همه حیث بالاتر بوده و جامعه رسانه‌ای ما به عنوان یار و یاور و مددکار مجموعه اجرایی دولت و نیروی انتظامی است.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه انتظار می‌رود این نشست ها خروجی مثبتی داشته باشد بر استمرار آن تأکید کرد و گفت: امید است این ارتباط بیش از پیش باشد و در کنار این تعاملات و برگزاری جلسات به دنبال بحث فرهنگ‌سازی باشیم.

وی با اشاره به اهمیت بحث فرهنگی تصریح کرد: امام(ره) فرمودند هر جامعه ای را می خواهید اصلاح کنید ابتدا باید فرهنگ آن را اصلاح کرد و مقام معظم رهبری نیز بر این امر تأکید فراوان دارند.

عارف با اشاره به جایگاه نظارتی رسانه ابراز داشت: ما باید فضا را فراهم کنیم تا خبرنگاران در موضوعات ورود کنند و به ارائه راه حل و گره گشایی از موضوعاتی بپردازند که شاید از نگاه مدیران مغفول مانده است و این امر همراهی وهمکاری همه مجموعه‌ها را می‌طلبد که با حسن ظن نگاه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات