امام جمعه اهل سنت مینان سرباز گفت: کابینه دولت دوازدهم باید از میان افراد شجاع، انقلابی و مرتبط با دانش و تخصص آنان انتخاب شوند.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۷۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: انتخاب کابینه دولت دوازدهم باید بر اساس تخصص و دیانت آنان باشد و رئیس جمهور محترم باید جدا از گرایش های سیاسی، حزبی و جناحی، افرادی کارآمد، شجاع و دشمن شناس را به عنوان وزرا جدید به مجلس معرفی کند.

وی با تاکید بر اینکه دینداری باید مهمترین گزینه برای انتخاب اعضای کابینه باشد، افزود: وزرا باید از بین افرادی انتخاب شود که به دینداری و پایبندی به انقلاب شهرت دارند چراکه فرد دین دار به خون شهدا و آرمان های انقلاب و کشور خیانت نکرده و از دشمنان نخواهد ترسید.

امام جمعه اهل سنت مینان سرباز شجاعت را دومین عامل برای انتخاب وزرا دولت دانست و گفت: افراد ترسو به هیچ عنوان شهامت کارهای بزرگ را نداشته و نمی تواند موانع سنگین را از سر راه دولت و ملت بردارد.

وی ادامه داد: نگاه دولت باید به سوی جوانگرایی باشد چراکه جوانان ایران در عرصه های مختلف علمی و سیاسی به دنیا ثابت کرده اند که میتوانند بزرگترین اقدامات را در کوتاه ترین زمان انجام داده و همواره شگفتی ساز باشند.

رسول زاده با اشاره به اهمیت به کارگیری نیروهای متخصص در پست هایی مرتبط با دانش آنان، بیان کرد: اگر وزیر انتخاب شده بالاترین مدارک و علم روز را داشته باشد اما در پستی غیر تخصصی به کارگیری شود به هیچ عنوان نمیتواند موفق باید بلکه باعث ایجاد مشکلات فراوان نیز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی کشور و ملت باید در اولویت کاری دولت دوازدهم قرار گیرد و دولت باید با معرفی و انتخاب وزیرانی کاردان و متخصص به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم باشد.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز در پایان با اظهار امیدواری برای انتخاب کابینه ای به مراتب بهتر و قدرتمند تر از قبل، تصریح کرد: دولت دوازدهم باید با استفاده از تجارب گذشته به دنبال انتخاب بهترین ها برای حساس ترین پست های کشور باشد تا دیگر شاهد بروز مشکلاتی چون گذشته در اقتصاد داخلی جامعه و سیاست خارجی کشور نباشیم.
ارسال نظرات