فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی از جستجو گسترده پليسي براي شناسايي عاملان حمله به روحاني آمر به معروف و ناهي از منكر و دستگيري گردانندگان تجمع هاي خياباني خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۷۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
سردار «بهمن اميري مقدم» با اعلام اين خبرگفت: ساعت ۲۲:۱۵ روز يكشنبه گذشته مردي موتور سوار به روحاني ۳۶ ساله كه امام جماعت روستاي معتمديه شهرستان فيروزه و از فعالان حوزه امر به معروف و نهي از منكر بود در خيابان رازي نيشابور نزديك و با افشانه فلفلي به او حمله ور مي شود.
 
وي افزود: در اين لحظه سرنشينان دو خودروي پژو ۴۰۵ و پرايد ۱۳۲ در محل متوقفف و با چاقو روحاني جوان را با ۱۶ ضربه چاقو مجروح كرده و به سرعت از صحنه متواري مي شوند.
فرمانده انتظامي خراسان رضوي افزود: پيكر غرق به خون روحاني جوان كه لباس شخصي بوده بلافاصله به بيمارستان نيشابور انتقال يافته و تحت مراقبت هاي ويژه پزشكي قرار مي گيرد.
 
وضعيت جسماني اين روحاني جوان كه احمد نصرآبادي نام دارد خوشبختانه با تلاش پزشكان رو به بهبودي است و در تحقيقات اوليه اظهار داشته ضاربان هشت نفر بودند كه از دو خودرو پياده شده و با چاقو و چوب به او حمله ور شده اند.
 
وي تصریح کرد: دستورات لازم با توجه به حساسيت موضوع صادر و پليس با سرنخ هاي موجود و ردزني هاي گسترده اطلاعاتي جستجوهاي خود را براي شناسايي و دستگيري عاملان حمله به روحاني آمر به معروف و ناهي از منكر آغاز كرده اند.
 
سردار بهمن اميري مقدم در بخش ديگري از اين مصاحبه به دستگيري گردانندگان تجمع هاي مردمي در خصوص مشكلات موسسه هاي مالي و اعتباري كه با سوء استفاده از احساسات پاك و خواسته هاي شهروندان، آنها را تحريك و حتي اقدام به مستند سازي به منظور ارايه به شبكه هاي رسانه اي معاند و خبرسازی های کذب مي كردند اشاره كرد و گفت: تيم هاي اطلاعاتي پليس امنيت عمومي خراسان رضوي در مرحله اول اين عمليات ضربتي، خانم جواني كه از گردانندگان و مستند سازي تجمع ها بود را دستگيركردند.
 
اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: در ادامه پي گيري هاي اطلاعاتي اين پرونده دو سرشاخه اصلي تحريک مردم و برگزاري تجمع ها نيز دستگير و متهمان براي سير مراحل قانوني پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.
 
سردار اميري مقدم در پايان تاكيد كرد: پليس خراسان رضوي با افرادي كه بخواهند نظم و امنيت شهروندان را خدشه دار كنند تعارف ندارد و به پشتوانه حمايت هاي دستگاه قضائي و همكاري آگاهانه شهروندان با اخلال گران امنيت و آسايش مردم برخورد قاطعانه و قانوني به عمل مي‌آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها