خبرهای داغ:
به همت سپاه گرگان ؛

اعزام 80 نفر از خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد به مشهد مقدس

80 نفر از خانواده شهدای دفاع مقدس و جانبازان بالای 70 درصد به همت سپاه گرگان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۸۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :تعداد 80 نفرازخانواده شهدا و ایثارگران شهرستان گرگان  درسومین مرحله درسال 96 به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
وی درادامه افزود : از ابتدای سال 96 تا به اکنون 160 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شده اند.
مهاجر همچنین خاطر نشان کرد : یکی از برنامه های خوبی که در سپاه صورت می پذیرد اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به مشهد مقدس است که در سال 95 توانستیم تعداد 380 نفر را به این سفر زیارتی اعزام نماییم.
فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه برنامه های مختلف زیارتی و فرهنگی برای خانواده های شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده است گفت : در شهریور ماه اردوی استانی ویژه جانبازان 70 درصد ویلچری را برنامه ریزی و برگزار خواهیم کرد و همچنین قصد داریم تا پایان سال 96 کلیه جانبازان بالای 70 درصد را بهمراه خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام نماییم.
وی در پایان ابراز داشت : تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا جزو برنامه هایی است که سپاه گرگان در سال 96 در اولویت کاری خود قرار داده است.
گفتنی است سفر زیارتی مشهد مقدس خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد گرگانی به مدت 5روز ودر هتل گلشن رضوی می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها