خبرهای داغ:
فعالیت های طرح هجرت3در شهرستان قاینات با حضور دانش آموزان در مدارس شهرستان در حال برگزاری است
کد خبر: ۸۸۹۱۰۸۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ،فعالیت های طرح هجرت3در شهرستان قاینات با حضور دانش آموزان در مدارس شهرستان در حال برگزاری است.

رجائی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه قاینات در حاشیه سرکشی از اردوهای طرح هجرت 3بسیج دانش آموزی حضرت خدیجه(س)در گفتگو با خبرنگار بسیج هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زداییذکر کرد وگفت: در این طرحدانش آموزان دختر وپسر به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس می پردازند.

وی افزود: امسال 500نفر حجم ابلاغی طرح هجرت3بسیج سازندگی ناحیه قاینات است که دربین 3حوزه دانش آموزی حضرت خدیجه،شهید فهمیده وشهید محمدی خضری این برنامه ابلاغی اجرا خواهد شد.

مسئول بسیح سازندگی سپاه ناحیه قاینات گفت:سهمیه حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده قاین 250نفر است که در بازه زمانی 12تیرماه تا1شهریور ماه با 15گروه در حوزه های عمرانی وتعمیرات وزیباسازی مدارس فعالیت خواهند داشت.

رجایی سهمیه حوزه دانش آموزی شهید بهنام محمدی خضری را 130نفراعلام کرد وگفت: این تعداد در غالب4گروه از 10تیرماه تا20مرداد فعالیت خواهند داشت وحوزه دانش آموزی حضرت خدیجه(س)نیز 120نفر سهمیه دارند که از 12تیرماه تا 25مرداد در غالب5گروه فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها