جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان:

کشف ۵۶ کیلو گرم تریاک در زنجان

۵۶ کیلو گرم تریاک در یک عملیات پلیسی کشف و ۳ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۸۹۱۰۸۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۵۶ کیلو گرم تریاک در یک عملیات پلیسی و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی خبر داد و گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی بعمل آمده ، یک باند از قاچاقچیان مواد مخدر که با شیوه های گوناگون اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به مرکز و غرب کشور می کردند شناسایی شدند .

سرهنگ جعفر کردلو افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد توسط این افراد یک محموله مواد مخدر از استانهای جنوبی کشور بار گیری و در حال انتقال به استان های غربی می باشد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان یک دستگاه خودرو کامیونت یخچال دار حامل مواد مخدر شناسایی و آن را متوقف کردند .

این مقام مسئول اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو مقدار ۵۶ کیلو گرم تریاک در یک جایازی حرفه ای کشف شد و ۳ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند ، همچنین در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو پارس نیز توقیف شد .

سرهنگ کردلو در پایان خاطر نشان ساخت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلو گیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سودا گران مرگ باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار