استاندار کردستان با بیان اینکه مهمترین اقدام فرهنگی در استان ایجاد پاتوق های فرهنگی است خواستار بررسی ایجاد و راه اندازی کتابخانه در قسمت غربی سنندج شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۱۵۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان در سنندج با بیان این مطلب که  ایجاد پاتوق های فرهنگی یکی از نیازها و اقدامات اساسی در استان است گفت: بدون شک به هر اندازه ایجاد پاتوق های فرهنگی همانند کافه کتاب ها افزایش پیدا کند به همان اندازه به توسعه فرهنگی استان کمک می شود.
 
 
استاندار کردستان در ادامه بر پیگیری سهم کتابخانه ها از نیم درصد در آمد شهرداری ها تاکید کرد و افزود: لازم است که در بخش های کلاترزان، حسین آباد و سیروان از توابع شهرستان سنندج انجمن کتابخانه های عمومی تشکیل شود.
 
وی تاکید کرد: تمامی نیازهای اداره کل کتابخانه های عمومی استان باید به تفکیک شهرستان ها برآورد شده و در اختیار فرمانداران قرار داده شود تا آنها در کمیته برنامه ریزی مطرح کنند.
 
وی ادامه داد: در زمینه تامین کتاب برای کتابخانه ها از محل اعتبارات استانی نیز در صورتیکه قانونی باشد، اعتبارات مورد نیاز در این راستا اختصاص پیدا خواهد کرد.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات