رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت وظیفه شناسایی ظرفیت‌ها، تجربه‌ها و شناخت پیشکسوتان را دارد.
کد خبر: ۸۸۹۱۱۶۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، نشست تخصصی توجیهی و آموزشی مدیران و پیشکسوتان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  یکم مردادماه با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران و «صفرعلی براتلو» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در سالن شهید «صیاد شیرازی» ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد.
 
براتلو با اشاره به وظیفه سنگین و خطیر سازمان پیشکسوتان جهاد و شهادت در قبال حفظ منزلت و جایگاه پیشکسوتان اظهار داشت: در وهله اول، ما وظیفه شناسایی ظرفیت ها، تجربه ها و شناخت پیشکسوتان را داریم که تاکنون برای ما شناخته شده نبودند.
 
وی با بیان اینکه امروز پیشکسوتان در لایه های اجتماع مخفی شده اند بیان کرد: پیشکسوتان زمانی توانایی فعالیت پیدا می کنند که آن ها را کنار هم قرار دهیم.
 
رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت تصریح کرد: از دیگر فعالیت های ما باید استفاده از ظرفیت سازمان ها و وزارتخانه ها باشد. توافقاتی با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته و به نتایجی رسیدیم تا وارد مدارس شویم و به تبیین دفاع مقدس بپردازیم. پیشکسوتان  باید وارد کارخانجات، مساجد و مجامع شوند تا حقایق دفاع مقدس را بازگو کنند.
 
به گزارش دفاع پرس، وی با اشاره به لزوم دریافت خاطرات شفاهی پیشکسوتان گفت: نهضت خاطره گویی باید ایجاد و خاطرات رزمنده ها گردآوری و تنظیم شود و زمینه حضور فرماندهان عالی در مراسمات مختلف را برای بیان خاطرات خود از دفاع مقدس فراهم کنیم.
 

ارسال نظرات