با حضور مسئول سازمان بسیج رسانه استان

پیگیری برنامه های بسیج رسانه در شاهرود

با حضور معاونت روابط عمومی و تبلیغات و بسیج رسانه سپاه استان سمنان، برنامه های بسیج رسانه در شاهرود پیگیری شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۲۰۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون روابط عمومی و تبلیغات و مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در جلسه ای با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در خصوص برنامه های بسیج رسانه و راه اندازی این کانون در شاهرود تبادل نظر شد.

در این جلسه در خصوص برنامه های روز خبرنگار و دغدغه های حوزه رسانه و اهمیت توجه به این حوزه در عصر حاضر و ترویج فرهنگ بسیج در این قشر بحث و تبادل نظر انجام شد.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با تاکید بر اهمیت فضای رسانه و توجه به آنها بر همکاری در تشکیل کانون بسیج رسانه در شهرستان با بکارگیری نیروهای مستعد و تمدین انقلابی تاکید کرد.

مسلمان مسئول سازمان بسیج رسانه نیز در این جلسه با تاکید بر توجه به رسانه در ابعاد مختلف آن و بکارگیری این قشر در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه بر همکاری و تلاش برای ایجاد این کانون در شاهرود تصریح کرد.

دیابی مسئول روابط عمومی سپاه استان نیز در این جلسه با اشاره به روز خبرنگار بر اجرای همایش استانی و تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه بسیج تاکید و بر توجه به اهمیت کار خبر و خبرنگاری و ترویج فرهنگ بسیج با اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار