خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بنت الهدی سرایان خبر داد

انتخاب پایگاه حضرت زینب(س) به عنوان پایگاه برتر

در سرکشی و نظارت های صورت گرفته از برنامه ها و عملکرد پایگاه های مقاومت بسیج از سوی ناحیه مقاومت سپاه سرایان و اعضای شورای حوزه بنت الهدی، پایگاه حضرت زینب (س) از میان 12 پایگاه به عنوان برتر انتخاب شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۲۶۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

فرمانده حوزه بنت الهدی بسیج خواهران شهرستان سرایان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: از  عوامل برتر شدن پایگاه حضرت زینب (س) از میان 12 پایگاه زیر نظر حوزه ، فعالیت بالای آن در زمینه های مختلف اعم از حفظ قران ، فرهنگی ، آموزشی می باشد که بنا به هر مناسبت پیش رو برنامه هایی فراگیر در سطح شهرستان برگزار میکند. این پایگاه پر سابقه ترین و پایگاه مادر است که بیشترین نیرو جذب عادی و فعال در سطح شهرستان در این پایگاه مستقر است.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) نیز با اشاره به زمینه های فعالیت و علل برتر شدن پایگاه در شهرستان افزود : این پایگاه در سال 1372 تاسیس شد . دارای 12 حلقه صالحین می باشد که دو حلقه آن حلقه ویژه بقیه حلقه الف انتخاب شدند.

وی ادامه داد: برتری این پایگاه نسبت به پایگاهای دیگر دو حلقه قرآنی آن است که از تجوید و روخوانی شروع کرده و در حال حاظر متربیان به حفظ چند جزء قرآن رسیده است.

  فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) از دیگر علل برتری این پایگاه را در اولویت قرار دادن برنامه ها، ساماندهی حلقه های صالحین ، برگزاری نشست های بصیرتی، اخلاقی و همچنین فعال نمودن هسته های فرهنگی ، امر به معروف و نهی از منکر ، ترویج سبک زندگی اسلامی در پرتو فرمایشات رهبری را عنوان کرد.
 
 وی متذکر شد: توکل به خداوند ، حس مسئولیت پذیری و خلوص در کار و همچنین هم دل و هم زبان بودن اعضای شورای ، رمز موفقیت در پایگاه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها