استان زنجان از ظرفیت‌های بالایی به خصوص در حوزه‌های صنعت، معدن و گردشگری برخوردار است که هنوز به طور شایسته مورد توجه قرار نگرفته و نیاز به فعالیت و اقدامات بیشتر دارد.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۱۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان گفت: رفع مشکل بیکاری، ارتقاء سطح معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی مردم باید به عنوان دغدغه اصلی مدیران از سوی همه قوا و نهاده ها مورد توجه قرار گیرد و با همت بیشتر در رفع مشکلات کشور تلاش کنیم.

فرامرز نیک سرشت با اشاره به اینکه حفظ انسجام مدیران در سطح ملی و استانی ضروری است، افزود: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت راهی جز وحدت و انسجام وجود ندارد و درصورتی‌که وحدت را رویه خود قرار ندهیم قطعا مردم در استان و کشور آسیب خواهند دید.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر وفاق و همدلی در میان مدیران استان افزایش یابد می توان پیشرفت روزافزون استان در بسیاری از حوزه ها را شاهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: استان زنجان از ظرفیت‌های بالایی به خصوص در حوزه‌های صنعت، معدن و گردشگری برخوردار است که هنوز به طور شایسته مورد توجه قرار نگرفته و نیاز به فعالیت و اقدامات بیشتر دارد.

فرامرز نیک سرشت با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور ایران در حوزه‌های مختلفی از جمله سیاست و امنیت به ثبات دست یافته است. با این وجود، دغدغه معیشت و اقتصاد در کشور هنوز برطرف نشده و به‌صورت تکلیفی بر عهده مسئولان است که اگر دین خود را ادا نکنند باید در مقابل آیندگان و تاریخ پاسخگو باشند، افزود: همه مدیران باید بر اساس اختیارات خود، در بازه محدود و موقعیت جغرافیایی که مسئولیت دارند به نحو احسن به تکالیف خود عمل نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذار در کشور را فراهم نموده است اظهار داشت: آنگونه که شایسته است اراده و نگاه به جذب سرمایه و درآمدهای ملی از سوی مدیران وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به اینکه وجود انتقادات سازنده عامل پیشرفت در جامعه است، تصریح کرد: باید بتوانیم کم‌هزینه‌ترین راه را برای توسعه اقتصادی کشور انتخاب کنیم اما نباید اجازه دهیم دشمن بتواند سوء استفاده کند.

ارسال نظرات