همسر شهید مدافع حرم:

شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال دزدیدن عفت در میان جامعه ایرانی/ سند ۲۰۳۰ برخلاف اسلام و مکتب قرآنی است

همسر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال دزدیدن عفت در میان جامعه ایرانی هستند خاطرنشان کرد: سند 2030 برخلاف اسلام و مکتب قرآنی است.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۲۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خانم تقی‌زاده همسر شهید مدافع حرم بهمن قنبری در جمع پرشور مدافعان حریم خانواده در فریدونکنار اظهار کرد: ما خانواده های شهدا پیام‌رسان هستیم و پیام شهدا را برای همه افراد جامعه منتقل می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه مسئله حجاب ۷ مرتبه در قرآن تکرار شده است خاطرنشان کرد: حجاب در قرآن به معنای پوشش و پوشیدن است و حفاظی است برای جلوگیری از نگاه های شهوت آلود مردان.
همسر شهید مدافع حرم قنبری تصریح کرد: پوشش واقعی آن است که از نگاه نامحرمان حفظ باشی و هیچگاه خود را در معرض نگاه حرام قرار ندهیم.
وی با بیان اینکه اینکه همه زنان باید به دو نوع حجاب مسلح باشند گفت: حجاب باطنی و ظاهری دونوع حجابی است که همه زنان باید آن را حفظ کنند.
تقی‌زاده عفت خانواده ها را از مسئله اصلی دانست و خاطرنشان کرد: عفیف به کسی گفته می‌شود که در مقابل خواسته های نفسانی و کشش‌های جنسی خود را حفظ کند.
وی با اشاره به اینکه عفت یک منش و روش است که می تواند در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کند تاکید کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال دزدیدن عفت در میان جامعه ایرانی هستند.
این همسر شهید یادآور شد: حجاب یک پوشش بیرونی است اما عفت یک پوشش درونی است که می تواند یک بنیان و سنت را به همراه داشته باشد.
تقی‌زاده اظهار کرد: در حالی که انسان باید حجاب ظاهری داشته باشد اما با عفت می‌توان موجب گسترش حجاب در جامعه باشد.
وی با اشاره به اینکه کسی که قدرت بر گناه دارد اما خویشتن داری می کند پاداش آن با یک شهید برابر است، خاطرنشان کرد: زنان ایرانی باید به آنچیزی که هستند قائل نباشند بلکه باید واژه خلیفه الهی را در خود زنده کنند.
همسر شهید قنبری با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند باید از آزادی‌های مخرب جلوگیری شود یادآور شد: سند ۲۰۳۰ برخلاف اسلام و مکتب قرآنی است که موجب ترویج فساد در جامعه می‌شود.
وی گفت: در حالی که در ۸ سال جنگ تحمیلی ملت ما دچار هیچ لغزشی نشدند، هم‌اکنون لازم است که بانوان ایرانی در سایه امنیت، حجاب و عفت خود را حفظ کنند.
تقی زاده خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم با حضور خود در مناطق عملیاتی، مدافع حرم و حریم در کشورهای همسایه شدند و باید بانوان جمهوری اسلامی دین شهدای مدافع حرم را ادا کنند.
این همسر شهید در پایان گفت: بانوان ایرانی پیرو حضرت فاطمه زهرا هستند و باید با الگوگیری از این بانوی بزرگ در تربیت فرزندان خود تلاش کنند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها