خبرهای داغ:
بسیج پاسخ می دهد:

تبرئه شیطان و پرداختن به حاشیه

حرف های صد من یک غاز برخی از دولت مردان و تحریک جناح های مختلف منتقد دولت باعث شده است که در فضای رسانه ای نوعی رفتار به مردم معرفی کنند که دولت هرجا موفق نشد عده ای مقصرند و هرجا موفق بود هیچ کس و جریانی جز دولت دخیل نبوده است.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۳۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، بهتر است  دولت مردان و جریان  اصلاحات به جای حمله نکردن به آمریکا و پاسخ دندان شکن به ترامپ نیروهای داخلی که مرد روزهای خطر هستند را هدف قرار ندهند و برای چند صباح ریاست بر دنیا امت اسلامی را دچار تفرقه و نفاق نکنند.

حرف های صد من یک غاز برخی از دولت مردان و تحریک جناح های مختلف منتقد  دولت باعث شده است که در فضای رسانه ای نوعی رفتار به مردم معرفی کنند که دولت هرجا موفق نشد عده ای مقصرند و هرجا موفق بود هیچ کس و جریانی جز دولت دخیل نبوده است.

هرچند که بسیاری از نیروهای منتقد با خانه نشینی و بایکوت از طرف تمامیت خواه مواجهه شده اند وزیر کارو رفاه اموراجتماعی به قزوین مطلبی گفت که نشان از تولید حاشیه در بطن دولت دارد وی در قزوین بیان کرد : وقتی آمریکا ما را تهدید می کند عده ای در داخل خوشحال می شوند.

در این تحلیل به خوشحالی عده ای که تهدید آمریکا علیه ایران  مایه جشن و شادی آنها می شود پرده برداریم تا در اذهان مردم جماعتی را به ناحق متهم نکنیم و برای چند صباحی در قدرت ماندن  و به جای کار و خدمت به خلایق  کارخانه تولید حاشیه سازی راه انداختند و از افراد و جریان هایی نام می برند که اصلا وجود خارجی ندارند و تا ابد هم کسی نمی داند این برخی ها چه کسانی هستند.

 گویا فراموش کردید که با چماق جنگ و تهدید برجام بد فرجام را به ملت تحمیل کردید و از رفع سایه جنگ صحبت های فراوان کردید و عده ای را به تحجر و جهنم حواله نمودید.

اسراییل و کشورهای عربی  و اتحادیه اروپا از تهدید ایران خوشحال بودند و کسانی که در برجام با ریختن به خیابان ها پرچم امریکا را بر روی سینه  خود زده بودند و با فریب مردم به رقص  و پایکوبی پرداختند.

از تهدید آمریکا کسانی خوشحال می شوند که در دوران فتنه 88 ناتنیاهو آنان را سربازان خط مقدم  اسراییل در جنگ با رژیم ایران خواند و در واشنگتن و نیویورک به گدایی مالی پرداخته تا ایران را تهدید کنند.

کسانی از تهدید ایران خوشحال می شوند که از آمریکا برای تهدید امام در فرانسه تقاضای عاجزانه می کنند  وگرنه نیروهای انقلابی در حال نبرد با داعش و حامیان داعش هستند  جای تعجب است که جریانی خواهان حذف شعار مرگ بر آمریکاست و تابوی مذاکره با آمریکا را می شکنند  و از قدم زدن با جان کری لذت می بردند و برای منتقدین القاب دلواپس و افراطی و تندرو و متحجر می تراشیدند امروز دیگران را متهم به نابودی کشور می کنند.

جریانی که فریاد مرگ بر آمریکا و اسراییل را یادگار ماندگار امام راحل می دانند و محو رژیم سرطانی را در دستور کار قرار داده است عده ای با عقب نشینی بر سر اصول انقلاب  به سمتی پیش می روند که همیشه  یک دوقطبی کاذب برای  توجیه کارهای خودشان پیدا کنند.

چرا عده ای در بطن مسئولیت های نظام وحدت جامعه را هدف قرار دادند و  به عواقب خطرناک  که می تواند امنیت خارجی و داخلی را تحت تاثیر قرار دهد توجهی ندارند.

بهتر است که به جای حمله به آمریکا و پاسخ دندان شکن به ترامپ نیروهای داخلی که مرد روزهای خطر هستند را هدف قرار ندهید و برای چند صباح ریاست  بر دنیا امت اسلامی را دچار تفرقه و نفاق نکنید.

هیچ ایرانی از حمله به کشور خوشحال نمی شود مگر آنها که با سازمان منافقین  همراه شدند و جای شهید و جلاد را عوض کردند تا دشمن شاد کن شود. وقتی آمریکا بد عهدی می کند انقلابیون را متهم می کنید، وقتی آمریکا مذاکره می کند و وعده می دهد انقلابیون را به جهنم حواله می کنید خود می دوزید و خود می بافید و گوش مبارکتان هم به کلام رهبری بدهکار نیست که فرمودند: آمریکا قابل اعتماد نیست.

قرار شد هیچ تحریمی  علیه ایران وضع نشود و تمامی تحریمی لغو و شش قطعنامه هم  که از طرف شورای امنیت  صادر شده لغو شود  اما هیچکدام از این وعده ها عملی نشد. مجلس اصولگرا که به راحتی کمتر از 5 دقیقه اوامرتان را تصویب کردند و رهبری هم علیرغم میل باطنی با دستورالعمل9 ماده ای موافقت کردند  اما باز هم آبی برای مردم گرم نشد.

آن چه که از شواهد بر می آید قرار است افرادی با میدان داری جنگ روانی  حواشی برای ملت بسازند تا سال 1400 هم یک دوقطبی  برای ماندن جریان داشته باشند و با حاشیه سازی اصل را رها کنند و به مطالبات پوچ و بی هدف بپردازند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها