مسئول بسیج سازندگی فنوج:

220 جهادگربسیجی فعالیت جهادی خود را در فنوج آغاز کردند

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان فنوج اظهارداشت: 220 دانش آموز جهادگر بسیجی خواهر وبرادر فعالیت جهادی ومحرومیت زدایی خود را درفنوج آغاز کردند.
کد خبر: ۸۸۹۱۳۵۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
شهرام نارویی، مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان فنوج درگفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اردوهای جهادی ۱۰ روزه با حضور 220خواهر و برادر جهادگر دانش آموز بسیجی در فنوج از امروز آغاز وتا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فنوج بیان کرد: جهادگران شرکت کننده در اردوهای بسیج دانش آموزی در قالب طرح هجرت 3 در عرصه های مرمت، تعمیر میزو نیمکت، رنگ آمیزی، و بازسازی3 مدرسه فعالیت  دارند.
نارویی تصریح کرد: با توجه به این که سال اقتصاد مقاومتی  تولید و اشتغال مهمترین موضوعی است که در بسیج دانش‌آموزی پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم نسل سوم و چهارم انقلاب را به خوبی تربیت کنیم در همین راستا طرح هجرت 3با حضور 220 خواهر و برادر بسیجی در فنوج اجرایی شد.
وی افزود: : اردوهای جهادی 10 روزه با حضور 220 نفر در شهرستان فنوج آغاز وجهادگران بسیجی حاضر در این طرح به منظور خدمت رسانی به محرومین  در عرصه های محرومیت زدایی، مرمت و بازسازی مدارس طوبی در فنوج، نرجس خاتون درروستای  مسکوتان و آزادی در روستای کتیج  را برعهده دارند،  
مسئول بسیج سازندگی فنوج همچنین تعمیر میز و نیمکت، برگزاری کلاسهای تقویتی، مشاوره، کلاسهای خیاطی، کامپیوتر، مسابقات ورزشی، بازی های بومی محلی را نیز از دیگر فعالیت های اجرایی این گروهها بر شمرد

ارسال نظرات