خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان بوئین زهرا:

آقازادگان باژن برتر، دربرابر جوانان مدافع حرم چه چیز برای عرضه دارند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان بوئین زهرا گفت: زمان آن رسیده تا آقازادگانی که مدعی ژن برترند اعتراف کنند در برابر نوجوانان سیزده چهارده ساله جنگ هشت ساله و یا جوانان مدافع حرم که بی ادعا جانشان را فدا کردند، چه دارند که از نظر بنده ژن برتر از آن کسی است که طبق گفته ی قرآن تقوای برتر دارد.
کد خبر: ۸۸۹۱۴۴۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیهامام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا(ع) در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص ادعای برتریت ژن آقازادگان به گفته فرزند آقای عارف اظهار کرد: این ادعا مایه تاسف برای برخی از مسئولین و آقازادگانی است که شعارهای ناسیونالیستی سر می دهند.

وی ادامه داد: به عقیده بنده این دسته در جاهلیت مدرن غوطه ور هستند، مسئولین و سایر آقازادگان با این تفکر، با وجود اینکه یهودی و صهیونیست نیستند اما تفکرات شبیه به آنان مبنی بر نژاد برتر و شعارهایی از این قبیل دارند که بدون هیچ واکنشی از بزرگان و پدران شان باقی می ماند.

این مسئول افزود: عامل موفقیت جوان بیست و سه یا چهار ساله با مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در مناقصه یکی از بزرگترین اپراتورهای همراه و شرکت های مخابراتی ژن برتر خواهد بود و یا رانت(!) حداقل پیامد این اتفاق جای طرح این سوال است که چطور می شود آقازادگان صاحب بزرگترین اپراتور باشند و بعضی هم به قول عام، به نان شب محتاج و این شاید گونه ای از فرار رو به جلو از گذشته است.

رحیمی ژن برتر را اینطور تبیین کرد: زمان آن رسیده تا آقازادگانی که مدعی ژن برترند اعتراف کنند در برابر نوجوانان سیزده چهارده ساله جنگ هشت ساله و یا جوانان مدافع حرم که بی ادعا جانشان را فدا کردند، چه دارند که از نظر بنده ژن برتر از آن کسی است که طبق گفته ی قرآن تقوای برتر دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بوئین زهرا(ع) برتریت در بیان قرآن را اینطور ابراز کرد: ملاک برتریت از دیدگاه قرآن تقوا و عمل صالح است و جایی هم گفته نشده که پسر عارف بودن ملاک برتری و تعالی است؛ البته که آقای عارف به عنوان چهره ی شناخته شده ی کشوری و فرد مورد حمایت از جانب یکی از طیف های بزرگ سیاسی می بایست واکنشی به این توهین ها و صحبت ها از جانب پسرش نشان دهد.

وی در پایان اضافه کرد: ای کاش گناه جوانان دیگر که پدرشان نماینده مجلس و معاون دولت اصلاحات و هزاران این چنین پست های دولتی را نداشته و ندارند گفته شود که البته به نظر بنده این توهین به همه ی اقشار جامعه اسلامی بوده و فقط به قشر جوان بی احترامی نشده و حداقل انتظاری که می رود عذرخواهی پدر از رفتار زننده پسرش است.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها