مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: معنای آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری فرمود؛ یعنی حضور موثر و تاثیرگذار در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، حضور در عرصه‌های مهم فرهنگی.
کد خبر: ۸۸۹۱۴۵۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در مراسم انس و مودت بازنشستگان سپاه روح‌الله ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصتی برای تجدید میثاق با ولایت و امامت، و فرصتی برای شناخت و معرفت پیدا کردن است.

وی خطاب به پاسداران بازنشسته سپاه روح‌الله افزود: شما پیشکسوتان عرصه و جهاد هستید و همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمود ؛«اوجب است در تمام صحنه‌ها شما حضور پیدا کنید» این معنای آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری فرمود؛ یعنی حضور موثر و تاثیرگذار در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، حضور در عرصه‌های مهم فرهنگی یعنی هرجا تشخیص می‌دهیم باید عاشقانه و عالمانه حضور پیدا کرده و در صحنه باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با اشاره به علت صدور فرمان «آتش به اختیار» از سوی مقام معظم رهبری گفت: فرمان «آتش به اختیار» یعنی اینکه مجموعه‌های فرهنگی در مرکز کارآیی ندارد و اثرگذاری خود را از دست داده‌اند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تصریح کرد: فرمان «آتش به اختیار» یعنی در جهاد عظیم فرهنگی هر فرد انقلابی باید احساس تکلیف کند و خود ورود پیدا کند؛ و چه کسی بهتر از پیشکسوتان جهاد و شهادت که حضرت امام خمینی(ره) فرمود ؛«اوجب است در تمام صحنه‌ها شما حضور پیدا کنید». لذا باید در این عرصه نیز لبیک گویی فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

وی افزود: امروز صحنه جهاد فرهنگی است و نباید امید به مجموعه‌های فرهنگی داشت. «آتش به اختیار» یک اصطلاح نظامی است یعنی قرارگاه رابطه قطع شده و به عنوان سرباز خط مقدم باید خود بهترین تصمیم را بگیریم و فرصت را از دست ندهیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: در عرصه فرهنگی شما پیشکسوتان جهاد و شهادت که در دروان دفاع مقدس نقشی فعال داشتید امروز هم باید در مقابل دشمنی که از تمامی ابزارها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد میدان شده، بایستید و در میدان با آمادگی کامل حضور داشته باشید تا از خط اصیل اسلامی و انقلابی که حضرت امام راحل آن را ترسیم و شهدای بسیاری برای صیانت از آن جان خود را نثار کردند هوشیارانه حراست کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات