خبرهای داغ:
سکانس دوم ژن خوب؛

آقازاده اصلاح‌طلب،مردم را گاو نامید!

کد خبر: ۸۸۹۱۵۰۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان «پس لرزه‌های ماجرای ژن خوب» نوشت: «انتشار مصاحبه حمیدرضا عارف، پسر معاون اول دولت اصلاحات، حاشیه‌ساز شد و درست زمانی که انتظار می‌رفت این حاشیه کم‌کم از مرکز توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی به حاشیه برگردد، اظهارات سیدمصطفی، پسر عبدالواحد موسوی‌لاری، دوباره آن را زنده کرد».

شرق افزود: استفاده از کلیدواژه‌هایی چون کفتار، شیر و گاو (که با هشتگ تأکید هم شده بودند) ] از سوی پسر موسوی لاری[ در کنار بحث‌های ژن و خون خوب که حمیدرضا عارف مطرح کرده بود، یادآوری دید برتری نژادی‌ای شد که پسر عارف در دفاع از موفقیت‌های خود از آن استفاده کرده بود».

 این روزنامه اصلاح طلب تاکید کرد: «این مباحث به‌نوعی افکار عمومی را نسبت به حرف‌ها، نوشته‌ها و اعمال فرزندان سیاسیون حساس کرده است».

گفتنی است پسر موسوی لاری در پستی توهین آمیز، خود و و فرزند عارف را به شیر، منتقدین را به کفتار و مردم را به گاو تشبیه کرده بود. این رفتار زشت واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی داشت، در نهایت پسر موسوی لاری مجبور به عذرخواهی شد، البته باز هم از نوع نژادپرستانه. وی از همفکران و اصلاح طلبان که آنها را شیر خطاب کرده بود عذرخواهی کرد اما از منتقدان و مردم که آنها را کفتار و گاو لقب داده بود نه!

نکته قابل توجه در این میان، هشدار روزنامه اصلاح طلب به آقازاده‌های این جریان است. شرق هشدار داده است که «افکار عمومی نسبت به اعمال فرزندان سیاسیون حساس شده است». فهرست عریض و طویل آقازاده‌ها که در قامت فرزند، داماد، خواهرزاده، برادرزاده، برادر و... فلان مسئول فعلی و یا سابق، خود را به عنوان فعال کلان اقتصادی معرفی کرده، این سؤال مهم را به وجود آورده است که اساساً افرادی در بازه سنی ۲۵ تا ۳۵ سال چگونه به یک باره به سرمایه‌دارانی کلان و صاحبان شرکت‌ها و سرمایه‌هایی میلیاردی مبدل شده و امروز با افتخار خود را فعال بخش خصوصی معرفی می‌کنند؟! باید صریح و شفاف به این سؤال افکار عمومی پاسخ داده شود.

منبع: مشرق
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار