سید حسن هاشمی گفت: کابینه اقتصادی دولت دوازدهم راهبرد اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری معظم انقلاب را اجرایی کندکابینه اقتصادی دولت دوازدهم باید طوری عمل کنند که پیشرفت اقتصادی کشورمان حفظ شود .
کد خبر: ۸۸۹۱۵۱۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸

مهندس سید حسن  هاشمی بسیجی و فعال اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: کابینه اقتصادی در دولت دوازدهم باید حمایت ازتولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را در نظر داشته باشد. به اوج رسیدن فشارهای ناشی از تحریم های اقتصادی بین المللی – اقتصاد کشور را در شرایط خاص قرار داده است را بتواند مدیریت کند.

وی با بیان اینکه کابینه اقتصادی دولت دوازدهم راهبرد اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری معظم انقلاب را اجرایی کند افزود: اقتصاد مقاومتی کاهش وابستگی ها و تاکید روی مزیت های داخل و تلاش برای خود اتکایی است. لذا کابینه اقتصادی دولت دوازدهم باید درک صحیح از اقتصاد ملی را داشته باشد.

این فعال اقتصادی خاطر نشان کرد: کابینه اقتصادی دولت دوازدهم  باید طوری عمل کنند که پیشرفت اقتصادی کشورمان حفظ می شود و آسیب پذیری نظام اقتصادی در مقابل ترفندهای دشمنان کاهش می یابد.

این فعال اقتصادی در خاتمه افزود: توانمند کردن بخش خصوصی یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی است . یک رکن اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی است. با ضرورت توجه به تولید ملی و تولیدکنندگان یکی از عوامل اصلی رسیدن به رشد اقتصادی بالا در کشور را افزایش بهره وری است که بتوانیم ازامکانات کشور به شکل بهتری استفاده کنیم.

ارسال نظرات