فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تاکید کرد

راهیان نور فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: آشنایی مردم خصوصا جوانان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در کاروان راهیان نور، زمینه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۸۹۱۵۳۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در جلسه ستاد راهیان نور ناحیه کمیجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به جایگاه اردوهای راهیان نور گفت: حرکت عظیم اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس نتایج ارزشمندی را در راستای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید داشته است.

وی افزود: سرزمین راهیان نور و مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی بهترین نقطه برای افزایش بصیرت، پیاده کردن وصایای شهدا، بیان اهمیت ولایت، حجاب و غیره است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان تصریح کرد: امروز که ایران اسلامی و به خصوص جوانان کشور ما با هجمه‌های فرهنگی روبرو هستند راهیان نور به عنوان یک عملیات فرهنگی می‌تواند توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی و ضامن سلامت اجتماعی جوانان و نوجوانان باشد.

سرهنگ پاسدار اکبری با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از محوری‌ترین موضوعات در نمایش نبردهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: در این اردوها مردم با رشادت‌ها و نبردها رزمندگان اسلام از نزدیک آشنا می‌شوند.

وی افزود: باید تمام تلاش‌های لازم برای آشنایی مردم با شهدای شمال غرب و سایر نقاط کشور توسط راویان و سایر مسئولان کاروان‌های راهیان نور انجام شود؛ آشنایی مردم خصوصا جوانان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در کاروان راهیان نور زمینه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به معنویات مناطق عملیاتی گفت: به برکت خون شهدا است که این همه امکانات فراهم است و هرقدر در این راه خدمتی کرده باشیم وظیفه و باز کم است. پس بنابراین برای اینکه اقشار مختلف مردم و جوانان از معنویات راهیان نور بهره برده و پیوند قوی بین شهدا و نسل جدید ایجاد شود باید هرچه در توان داریم برای برگزاری راهیان نور به بهترین نحو انجام دهید چراکه دشمن برای انحلال چنین برنامه‌هایی نقشه‌های فراوانی می ریزد.

در پایان جلسه مقرر گردید اردوی خانوادگی راهیان نور غرب کشور با ثبت نامحوزه‌ها و پایگاههای مقاومت در مردادماه انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات