خبرهای داغ:

مراسم تشییع شهدای گمنام وشهیددیمی ازدزفول باشکوه برگزارشد

کد خبر: ۸۸۹۱۵۳۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش  خبرنگاردزفول پنج شنبه بیست و نهم تیرماه ۱۳۹۶ برگ زرین دیگری در تقویم حماسی مردم دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی رقم خورد.

حرم مطهر حضرت محمد بن موسی الکاظم – سبزقبا علیه السلام امروز مملو از عاشقانی شد که برای تجدید پیمان با آرمان های شهدا و امام شهدا و نیز وداع با پیکر مطهر شهید غلامحسین دیمی و شهید گمنام به این آستان مقدس آمدند.

شهروندان دیار فقاهت و مقاومت دوشادوش خانواده ی شهید دیمی و به امامت حجت الاسلام مرتضی بیگدلی امام جماعت موقت شهرستان دزفول نماز میت را بر پیکر این شهیدان همیشه جاوید اقامه کردند.

پس از اقامه ی نماز حرکت کاروان دوستداران فرهنگ ایثار و مقاومت به سمت گلزار شهیدآباد آغاز شد و پیکر شهدا بر فراز دستان مردم و خانواده ی شهید تشییع گردید.

اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویر شهید دیمی مداح کاروان را با شعارهای «این گل پرپر ز کجا آمده از سفرکرب و بلا آمده»، «از خدا کرده ام تمنا تا ابد گمنام باشم» و «وای علمدار حسین به زمین افتاده» همراهی کردند.

اما اوج این سیل خروشان، لحظات ورود جمعیت به شهیدآباد بود، هر چه کاروان به مزار شهید نزدیکتر می شد گل‌واژه ی احساسشان شکوفاتر می شد.

باران اشک جاری از دیدگان مردم دزفول گواه پیوند دیرین و جاودانه ی ایشان با دغدغه ها و اهداف شهدا و رابطه ی قلبی عمیق و ناگسستنی با آنان بود.

گفتنی است 2شهیدازشهدای گمنام درشهرمیانروددزفول،یک شهیددرحوزه علمیه خواهران وپاسدارشهیدغلامحسین دیمی درگلزارشهیدآباداین شهرستان تشییع شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار