احمد درویشی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک و مطهر شهداست.
کد خبر: ۸۸۹۱۵۴۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج هرمزگان از میناب فرمانده سپاه ناحیه میناب در جمع کلیه کارکنان سپاه میناب، شهداء را مایه عزت و افتخار جامعه دانست و افزود:اگر خون پاک و مطهر شهدا در آبیاری کردن درخت نو پای انقلاب اسلامی جاری نمی شد معلوم نبود وضعیت امروز ما چگونه بود.

احمدی نیا در ادامه اظهار داشت:وظیفه امروز ما در قبال شهداء بسیار سخت و سنگین است و ما باید حافظ راهی باشیم که شهداء جان عزیز خود را در این راه مقدس فدا کردند  و نعمت آزادی و آسایش امروزی را به ما هدیه دادند.

فرمانده سپاه ناحیه میناب حفظ نظام و ولایت مداری را از اهداف مهم شهداء دانست و افزود:اگر امروز ابهت نظام جمهوری اسلامی ایران لرزه بر اندام مستکبرین دنیا انداخته و هیچ ابر قدرتی راه مقابله با ایران را در حمله نظامی نمی داند بخاطر ایستادگی و مقاومت رزمندگان ما درهشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای بعد از انقلاب است.

 سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب ایران را ابرقدرتی بزرگ در منطقه دانست و گفت:دشمنان قسم خورده ما می دانند که ایران ، ایران زمان جنگ تحمیلی نیست که حتی برای تهیه فشنگ در مضیقه بودیم امروز به برکت خون پاک شهداء جواب ترقه بازی دشمن را با موشک پاسخ می دهیم و نیاز به اجازه گرفتن از کسی هم نداریم.

احمدی نیا در ادامه گفت:امروز باید محرومیت زدایی و کمک به محرومین در سرلوحه کار ما باشد زیرا همین محرومین و پا برهنگان بودند که حافظ نظام ما در شرایط سخت بودند واگر دوباره نظام ما مورد تهدید قرار بگیرد باز هم همین کوخ نشینان هستند که با پیروی محض از ولایت فقیه اجازه نخواهند داد انقلاب و نظام ما آسیب ببیند.  

 

ارسال نظرات