معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان:

بهره برداری از 17 مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی لرستان

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان گفت: مجتمع در فاز دوم و 7 مجتمع در فاز اول در دست بهره‌برداری است.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۰۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کیومرث محمودی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه لرستان و قرار گرفتن آن در مسیر ترانزیت شمال - جنوب و شرق - غرب، ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری است و جذب سرمایه‌گذاری در بخش مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی از سیاست‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

وی افزود: وجود مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در کاهش سوانح جاده‌ای نقش به‌سزایی دارد چرا که ارائه‌ خدمات مناسب به کاربران جاده‌ها رابطه مستقیمی با افزایش ایمنی سفر دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: تاکنون 76 موافقت‌نامه اصولی برای متقاضیان احداث مجتمع‌های خدماتی ‌رفاهی بین‌راهی در مسیرهای مواصلاتی استان صادرشده است که درمجموع 40 فقره از این موارد دارای اعتبار است و 12مورد از موافقت‌نامه‌های اصولی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی نیز در مرحله اخذ استعلام قرار دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 11 مجتمع خدماتی بین‌راهی در حال ساخت است، 10 مجتمع در فاز دوم و 7 مجتمع در فاز اول در دست بهره‌برداری است.

محمودی با اشاره به اینکه در راستای ایمنی عابران پیاده تاکنون 9 دستگاه پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی استان ساخته‌شده و دو دستگاه پل دیگر نیز در حال احداث است بیان کرد: نصب تابلوهای تبلیغاتی در مسیرهای مواصلاتی استان ظرفیتی مناسب برای فرهنگ‌سازی ترافیکی و ایمنی سفر است که درمجموع 47 تابلوی اطلاعاتی در محورهای لرستان متعلق به اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای است که هفت تابلو در قالب تفاهم‌نامه در اختیار جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات