خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد

اعزام ۷۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان همدان در دهه کرامت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام ۷۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان همدان در دهه کرامت خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه کرامت در یک هزار و ۳۰۰ مسجد و با همکاری هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۵۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام‌ علی‌ دشتکی در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و بیان اینکه باید از این فرصت‌ها در راستای تبیین شعارهای دینی و تحکیم اصول دینی استفاده کرد، گفت: تعمیق باورهای دینی و ارتقای معرفت دینی با استفاده از این فرصت‌ها امکان‌پذیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها نهایت بهره را برد کمااینکه دهه کرامت نیز از ظرفیت‌های بزرگ در این زمینه است، گفت: مساجد، هیئت‌های مذهبی، مبلغان، کانون‌ مداحان و شورای مذهبی از ظرفیت‌های مهم در راستای تعمیق باورهای دینی است.

وی از اعزام ۷۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان همدان در دهه کرامت خبر داد و با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت در ۱۳۰۰ مسجد و با همکاری هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد، گفت: ۲۵۰ موسسه‌ قرآنی و ۵۰ کانون تبلیغی نیز برنامه‌های دهه کرامت را برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان همدان در راستای هم‌افزایی و انجام برنامه‌های متنوع استفاده کرد، گفت:باید متناسب با اولویت‌های تبلیغی از ظرفیت‌های محتوایی بهره برد.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها باید اولویت‌های تبلیغی خود را اعلام کنند، گفت: ایجاد نشاط عمومی باید در اولویت برنامه‌های دهه کرامت قرار گیرد.

وی نشاط اجتماعی با نگاه دینی را موجب سلامت روح و روان فرد و در نتیجه سلامت جسم و جامعه برشمرد و بابیان اینکه باید تشکیل گروه‌های مردمی تقویت شود، عنوان کرد: باید ارتقای معرفت دینی را در جامعه نهادینه کرد چراکه هر اندازه کاهش آسیب‌ها و مقابله با توطئه‌های دشمنان بیشتر باشد شاهد ارتقای معرفت دینی خواهیم بود.

حجت الاسلام دشتکی با تاکید بر عمومی و فراگیر کردن جشن‌ها و برنامه‌ها در مناسبت‌ها، ادامه داد: همزمان با دهه کرامت ۳ هزار برنامه در استان همدان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در هر شهرستان یک برنامه‌محوری برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در دهه کرامت باید حداقل یک کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها برگزار شود چراکه کرسی‌های آزاداندیشی نقش بسزایی در بصیرت‌افزایی جوانان دارد.

ارسال نظرات