امام جمعه سلسله گفت: جشنواره شعر رضوی که به میزبانی شهرستان سلسله برگزار می‌شود فرصتی مناسب برای بروز استعدادهای بالقوه این منطقه و شهرستان است.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۵۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزرای بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن گرامی‌داشت دهه کرامت و تبریک ایام باسعادت ولادت حضرت فاطمه‌ معصومه(س) و امام رضا(ع)، گفت: اهداف جنگ فرهنگی که دشمنان نظام دنبال می‌کنند، تغییر نظام خانواده، سبک و سلیقه‌های زندگی، تبلیغ و حمایت از یک نظام آموزشی مدرک‌گرا و از بین بردن الگوهای آرمانی جامعه که می‌توانند در رشد و تعالی جامعه مؤثر باشند، است.

امام جمعه سلسله عنوان کرد: صدا و سیما مهم‌ترین نهاد برای الگوسازی به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم است که متأسفانه در این راه دچار کوتاهی‌هایی شده که باید جبران شود.

وی تاکید کرد: جشنواره شعر رضوی که به میزبانی شهرستان سلسله برگزار می‌شود فرصتی مناسب برای بروز استعدادهای بالقوه این منطقه و شهرستان است که باید تلاش شود به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

مرتضی مهدوی کیا معاون فرماندار سلسله نیز در  این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره شعر رضوی و تاثیر معنوی آن بر مردم شهرستان اظهار داشت: جشنواره منطقه‌ای شعر رضوی تجلی لحظات ناب عاشقانه و بی پیرایه شاعران هنرمند در قاب ارادت به ولایت است.

وی با اشاره به لزوم نگاه از دریچه هنر به زندگی امام رضا(ع)، از هنرمندان و مدیران شهرستان خواست تا ضمن همکاری و تهیه آثار فاخر درشان و جایگاه جشنواره شعر رضوی، ظرفیت غنی این استان و شهرستان را در بخش فرهنگ به گوش میهمانان کشوری و مسئولان برسانند.

معاون فرماندار سلسله افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند در جهت برگزاری باشکوه این جشنواره نهایت همکاری خود را به عمل آورند.

به گزارش تسنیم در  این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله و دبیر منطقه‌ای شعر رایحه رضوی نیز گزارشی از اهداف و خاستگاه‌های برگزاری این جشنواره و تعداد آثار وصول شده به دبیرخانه و برنامه‌های طراحی شده برای اجرای هرچه بهتر جشنواره به اعضای شورا ارائه داد و خواستار مشارکت فعالانه و همدلی همه بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای جشنواره شد.

امام جمعه شهرستان سلسله نیز مبلغ 10 میلیون ریال برای کمک به جشنواره رایحه رضوی به دبیرخانه این جشنواره اهدا کرد و همه مدیران نیز با اعلام آمادگی برای پشتیبانی از جشنواره مبالغی را برای کمک به اجرای بهتر جشنواره مصوب کردند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات