فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست لرستان:
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت:کشف و ضبط ۲۳ قطعه «سهره» از ۲ باند زنده گیری پرندگان و دستگیری چهار نفر متخلف صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۶۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
به گزراش خبرگزاری بسیج از لرستان، حسین زرین کیا امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی­ گشت و کنترل مستمر در سطح حوزه استحفاظی و با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست لرستان، ۲ باند زنده گیری سهره متشکل از چهار نفر متخلف دستگیر و از آن ها تعداد  ۲۳ قطعه سهره، ۶ عدد قفس، ۲ عدد تور سُهره گیری و ۲ عدد انبار جوجه کشف و ضبط شد.

وی افزود: متخلفین برای تکمیل پرونده تخلف و پرداخت جریمه ضرر و زیان وارده به محیط زیست به ازای هر قطعه سهره مبلغ ۲ میلیون ریال به اداره حفاظت محیط زیست استان انتقال داده شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: پرونده متخلفین پس از تکمیل برای سیر مراحل قضایی به دادگستری ارجاع و وسایل آنها طبق ماده ۱۴ قانون شکار و صید توسط سازمان حفاظت محیط زیست توقیف و تا خاتمه رسیدگی و صدور رای قطعی زیر نظر سازمان به صورت امانی نگهداری می شود.

زرین کیا با بیان اینکه پرنده های کشف شده در زیستگاه اصلی خود رهاسازی شدند، تصریح کرد: از همهم دوست داران طبیعت درخواست می کنیم، هرگونه تخلف زیست محیطی را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات