خبرهای داغ:
همزمان با آغاز دهه كرامت پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران به خادمین چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم مطهر امام رضا (ع) "از بهشت تا بهشت" اهدا شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۶۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
اهدای پرچم حرم حضرت معصومه(س) و جمكران به كاروان

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در شب ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، طی یک مراسم ویژه در شبستان امام خمینی پرچم متبرک آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به خادمین چهاردهمین کاروان پیاده روی "از بهشت تا بهشت" اهدا شد.

جمعی از خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که حامل پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه(س) هستند نیز در قالب کاروان "سفیران کریمه" اعضای چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم مطهر امام رضا (ع) را تا مشهد مقدس وحرم امام رئوف همراهی خواهند کرد.

همچنین در یک مراسم جداگانه پرچم مسجد مقدس جمکران به خادمان چهاردهمین کاروان پیاده روی حرم مطهر امام رضا علیه السلام اهدا شد.

در حاشیه این مراسم نشان خادمی مسجد مقدس جمکران نیز به هادی خادم حسینی مدیر کاروان "از بهشت تا بهشت" اهدا شد.

اهدای پرچم حرم حضرت معصومه(س) و جمكران به كاروان

در این دوره از کاروان "از بهشت تا بهشت" پرچم مسجد مقدس جمکران همراه کاروان پیاده روی حرم مطهر امام هشتم بوده و در محل اسکان کاروان در شهرهای مختلف برافراشته خواهد شد.

چهاردهمین کاروان پیاده‌روی حرم امام رضا(ع) با شعار «از بهشت تا بهشت» سه شنبه سوم مردادماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت از شهر مقدس قم راهی مشهد شده و بر اساس برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است پس از عبور از شهرهای گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار و نیشابور در بیست و سوم مرداد همزمان با ایام زیارتی آقا علی بن موسی الرضا(ع) به حرم مطهر ثامن الائمه علیهم السلام برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها