مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد بیان داشت: به استناد قرآن کریم، شیطان وعده‌های خویش را تزیین می‌کند لذا شیطان بزرگ یعنی امریکا نیز با وعده‌های دروغین و به ظاهر زیبا، پای در عرصه مذاکرات گذاشته است.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۸۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی در سلسله جلسات سخنرانی گفتمان انقلاب و رهبری در محل مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) گناباد گفت: ایمان به خدا الزاماتی دارد که از جمله آن می‌توان ایمان به وعده های الهی را نام برد، همانطور که محبت همراه مودت از الزامات ایمان به نبوت است.

وی یکی از مشکلات اساسی زندگی فردی و اجتماعی را عدم ایمان و باور به وعده های الهی در عرصه های مختلف دانست و افزود: اکنون شاهد دو گفتمان در انقلاب اسلامی هستیم؛ یکی گفتمان سازش که نمونه بارز آن مذاکرات هسته ای و پذیرش برجام بود که دیدیم نتیجه مطلوب به دست نیامد و یکی گفتمان مقاومت که نمونه بارز آن ایستادگی در عراق و سوریه بود که دیدیم به یاری خدا حلب و موصل از چنگال تروریست‌ها آزاد شد.

حجت الاسلام موسوی ضمن اشاره به این وعده الهی در قرآن که «مقابل دشمنان محکم بایستید که همانا پیروزی از آن شماست»تصریح کرد: متأسفانه برخی این وعده الهی را باور نداشتند و به جای خدا به کدخدا اعتماد کردند و لذا امروز که از دوسالگی برجام می‌گذرد شاهد بدعهدی‌های شیطان بزرگ یعنی آمریکا هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد اظهار داشت: به استناد قرآن کریم، شیطان وعده‌های خویش را تزیین می‌کند لذا شیطان بزرگ نیز با وعده های دروغین و به ظاهر زیبا، پای در عرصه مذاکرات می‌گذارد که از نمونه بارز آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: در بحثFATF گفتند که نباید در زمینه تأمین مالی تروریسم هزینه کنید که به ظاهر حرف مقبولی است، اما در باطن تعریف آنها از تروریست نه داعش و نه وهابیتی است که با آنها رقص شمشیر می‌کنند بلکه طبق تعریف آنها، تروریسم حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی در عراق، سوریه و یمن است و می‌گویند نباید از این جریان‌ها حمایت شود. در بحث قانون حمایت از کودکان نیز به ظاهر امر مسأله بدی نیست، اما در باطن یکی از مصادیق کودک آزاری را شرکت در مراسم عزاداری نظیر سوگواری امام حسین(ع) بیان می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی یکی از ویژگی های افراد منافق را سوءظن به خدا دانست و افزود: امروز سیاستمداران ما می بایست به وعده های الهی اعتقاد بیشتری داشته باشند و همانگونه که خداوند نیز در قرآن کریم وعده داده است:«هر چقدر هم تلاش کنید امکان ندارد که بتوانید دشمن را راضی کنید» لذا سیاستمداران زیاد روی حرفها و وعده های پوچ و توخالی آنها حساب باز نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها