مسئول «مقاومت مردمی» سازمان بسیج مستضعفین به همراه چند نفر از مسولین سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید آتشنشان شهید علی امینی، دیدار و یاد شهید آتشنشان را گرامی داشتند
کد خبر: ۸۸۹۱۶۹۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبر گزاری بسیج سردار نصرت‌الله سیف٬ مسئول «مقاومت مردمی» سازمان بسیج مستضعفین به همراه چند نفر از مسولین سازمان بسیج مستضعفین به نیابت از سردار غیب پرور ریاست سازمان با خانواده شهید آتشنشان شهید علی امینی، فرمانده منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران دیدار و یاد شهید آتشنشان را گرامی داشتند .

در این دیدار سردار سیف من گرامی داشتن یاد شهید امینی و قرائت پیام سردارغیب پرور گفت: شهدای حادثه پلاسکو دوباره یاد رشادت ها و ایثارگری ها و فداکاری ها و از خودگذشتگی های دفاع مقدس را زنده کردند.

وی اظهار کرد: شهدای اتشنشان دوباره نشان دادند که هنوز فرهنگ شهادت و ایثار در این کشور پویا است و مردان این سرزمین زمانی دوباره واژه ایثار را تعریف کرداند که بعضی ها کمکم این واژه برایشان کم رنگ می شد؛ رشادت شهدای اتشنشان یک حماسه جاودان است.

برادر شهید امینی گفت: شهد همیشه دائم الوضو بود و نماز اول وقتش ترک نمیشد. همیشه ارزوی شهادت داشت. برادرم از مجروحین عملیات مرصاد بود و انروز حادثه شیفت ایشان نبود اما بنا بر حس وظیفه شناسی خودش را به صحنه رساند.

گفتنی است؛ یکی از شهدای آتش نشان که نخستین فردی بود که از زیر آوار ساختمان پلاسکو بیرون کشیده شده بود شهید علی امینی است.

این شهید، فرمانده منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران بود که یک ماه از خدمت اش باقی مانده بود که به درجه شهادت رسید. از این شهید یک دختر به یادگار مانده است.

ارسال نظرات