خبرهای داغ:
رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان سرخه:

رسیدگی به وضع معیشت و اقتصاد خانواده بعنوان اولویت های اصلی نظام است

مویدی زاده در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان سرخه گفت: رسیدگی به وضع معیشت و اقتصاد خانواده بعنوان اولویت های اصلی نظام است و باید دستگاه ها در موضوع اشتغال توجه و تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۹۱۷۴۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، علی مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص رسیدگی به وضع معیشت و اقتصاد خانواده بعنوان اولویت های اصلی نظام ، خواستار توجه و تلاش بیشتر دستگاهها در بحث اشتغال شدند.

وی همچنین تهیه بسته های سرمایه گذاری برای سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری داشته و احیانا از اطلاعات کافی در امر سرمایه گذاری مورد نظر برخوردار نیستند را مفید دانسته و خواستار همکاری و جلسات جداگانه برای تبیین و تشریح پکیج های مورد با حضور مرکز خدمات سرمایه گذاری استان شدند.

فرماندار سرخه با تاکید بر ابلاغ سیاستهای جدید دولت برای افزایش اشتغال با توجه به تغییر هرم بیکاری از افراد کم سواد به افراد تحصیل کرده دانشگاهی، به بحث طرح کارورزی برای افراد فارغ التحصیل دانشگاه اشاره نمودند.

همچنین در این جلسه بررسی زمینه های راه اندازی بازارچه های محلی صنایع دستی و عرضه محصولات تعاونی های صنایع دستی و فرش و همچنین تهیه بسته فرصتهای سرمایه گذاری و نحوه همکاری دستگاههای شهرستان در جهت جذب افزایش سرمایه گذاری و رونق تولید و اشتغال پایدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها