دکتر منوچهر ذوالفقاری مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در سرکشی از گروههای جهادی بسیج دانشجویی از اهداف گروههای جهادی صحبت کردند.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۱۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
بیکی از مهمترین ماموریت های بسیج دانشجویی اعزام گروههای جهادی با هدف محرومیت زدایی استه گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، دکتر منوچهر ذوالفقاری مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در سرکشی از گروههای جهادی بسیج دانشجویی از اهداف گروههای جهادی صحبت کردند.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی همپای تمام اقشار در خدمت رسانی به مردم تلاش کرده اند، بیان کرد: تمامی اردوهای جهادی به صورت داوطلبانه و با مشارکت خودجوش و بسیار مطلوب دانشجویان همراه بوده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، کمک رسانی و محرومیت زدایی به مناطق محروم و دورافتاده را از اهداف اصلی حضور دانشجویان در اردوهای جهادی دانسته و تأکید کرد: این گروه ها خدمات خود را قالب برنامه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و بهداشت و درمان به مردم مناطق محروم ارائه کرده اند.

ذوالفقاری با بیان اینکه ساخت خانه محروم و خانه عالم، تعمیر و تکمیل حسینیه و مدرسه، لایروبی چشمه، نقاشی و دیوارنویسی مدارس و تکمیل مسجد از دیگر اقدامات دانشجویان جهادگر استان چهارمحال و بختیاری بوده است، اضافه کرد: هر یک از اقدامات یاد شده در یکی از روستاهای استان انجام شده که گستردگی آن تأثیر زیادی در روند آبادانی روستا و رضایت اهالی این مناطق داشته است.
ارسال نظرات