خبرهای داغ:
مسئول سیج رسانه استان قزوین بیان کرد: نگاه انقلابی باید در همه حوزه‌ها حکمفرما شود، اصلاح طلب و اصولگرایی که در مسیر مطالبات رهبری و مردم قدم برندارد، مورد قبول بسیج نیست و بهترین تعریف برای بسیج رسانه مطالبه انقلابی‌گری است.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۲۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اولین جلسه شورای همفکری کانون خواهران بسیج رسانه قزوین پیش از ظهر دوشنبه در دفتر بسیج رسانه برگزار شد.
محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین در این نشست اظهار کرد: بسیج رسانه با تندروی مخالف است و فراجناحی عمل می‌کند؛ زیرا خط قرمز ما فتنه است و با کسانی که با وجود روشنگری اما خط فتنه گری را ادامه می‌دهند، مخالف است.
وی در ادامه افزود: معضلات و آسیب‌های اجتماعی امروز دغدغه همه دلسوزان نظام است و ما با همه مطالبان حقوق مردم در فضای رسانه‌ای استان همراهی می‌کنیم.
این مسئول گفت: نگاه انقلابی باید در همه حوزه‌ها حکمفرما شود، اصلاح طلب و اصولگرایی که در مسیر مطالبات رهبری و مردم قدم برندارد، مورد قبول بسیج نیست و بهترین تعریف برای بسیج رسانه مطالبه انقلابی‌گری است.
وی با بیان اینکه متاسفانه در حوزه سیاسی شاهد تندروی هستیم، عنوان کرد: نباید فقط نقد دولت را نشانه انقلابی گری و حمله به اسلام نشانه روشنفکری دانست؛ بلکه باید تعاریف درستی در هر حوزه ارائه کرد و مطابق با آن در عرصه رسانه عمل کرد.
کشاورز تصریح کرد: بصیرت و مسئولیت پذیری دو ویژگی یک فرد بسیجی از نگاه رهبر معظم انقلاب است؛ بنابراین باید در حوزه‌های رسانه‌ای و مطبوعات از نگاه احساسی دوری و با نگاه منطقی عمل کرد.
وی با بیان اینکه قلم سلاح ماست، گفت: در فضای جامعه نگاه‌های معاند را باید به نگاه مخالف و نگاه مخالف را به نگاه منتقد تغییر داد و هدف ما جذب حداکثری است.
مسئول بسیج رسانه قزوین در پایان عنوان کرد: امام راحل با همراهی ملت ایراهن انقلاب را به پیروزی رساند و وظیفه بسیج تبیین انقلاب و حفظ این نظام است و باید بسیج را به پایگاهی برای زمینه سازی ظهور تبدیل کرد.
در این نشست حضار انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
1004/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها