سردار مولايي گفت: سپاه ماموريت دارد در هر كجا كه محروميت و نارسايي در هر حوزه اي وجود داشته باشد ورود پيدا كند.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۳۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولايي فرمانده سپاه امام حسن مجتبي(ع) استان البرز در مراسم بهره برداري از منزل پدر شهيد كهن ترابي در روستاي سياهكلان  با تشكر از بسيج سازندگي البرز، فرمانده ناحيه امام سجاد (ع) كرج، مردم و خيرين كه در اين امر همكاري كردند اظهار داشت: سپاه ماموريت دارد در هر كجا كه محروميت و نارسايي در هر حوزه اي وجود داشته باشد ورود پيدا كند.
 
اجراي طرح كرامت در 320 نقطه از كشور/ سپاه ماموريت دارد در هر كجا كه محروميت و نارسايي وجود داشته باشد ورود پيدا كند
فرمانده سپاه البرز با بيان اينكه طرح كرامت (1) در 320 نقطه از كشور اجرا ميشود افزود: اين طرح نيز به نوعي از همين فعاليت ها است و محروميت زدايي از اهداف اساسي اين طرح است.

سردار مولايي در خصوص پيام افتتاح خانه اين پدر شهيد گفت: به حكم انسانيت و شريك بودن در آن  وظيفه همه انسان ها است كه به يكديگر كمك كنند و اين جزء وظايف انساني ما است.

وي بيان داشت: به حكم قرآن و مسلماني وظيفه هر مسلماني است تا به بردار مسلمان خود  كمك كند اما متاسفانه در استان البرز خانه هايي وجود دارد كه خانواده هاي شهدا در ان زندگي ميكنند كه عميقا نياز به بازسازي و تجديد بنا دارد و اين نشان دهنده قصور و ناتواني ما است و شايد مسئولين فراموش كرده اند كه چه خانواده هايي در آن زندگي ميكنند.
 
فرمانده سپاه البرز با اشاره به اينكه كمك رساني يكي از بزرگترين ماموريت هاي سپاه محسوب ميشود تصريح كرد: كار ما مانند زمان جنگ تحميلي است، و بايد همه توانمندي هاي يك منطقه را بسيج كنيم تا نيازمندي هاي آن منطقه را تامين كنيم .

سردار مولايي گفت: ساخت اين خانه كوچك ميتواند براي جهت دادن به فعاليت هاي ما و سرعت بخشيدن به اين كار نيك حتما موثر باشد.

وي  با بيان اينكه در زماني كه ايثارگري  مبنا بوده است عده اي عزيزان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا كرده اند افزود: متاسفانه در دهه 90 سوداگري مبناي جامعه ما شده است.

فرمانده سپاه البرز اظهار داشت: امروز بايد دست به دست هم دهيم و با كمك فرماندهان نواحي، بسيج سازندگي و مردم خانه هايي  كه  در روستاها ديگر قابل سكونت نيستمد را دوباره بسيازيم .

سردار مولايي در پايان  با بيان اينكه 196 پروژه ديگر در راستاي سازندگي در استان البرز كليد خورده است گفت: اين كار يك عمل جهادي و  انقلابي است . 

ارسال نظرات
پر بیننده ها