خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری:

نقاط گریز در برجام/آمریکا اهل خدعه و فریب است

هزارخانی گفت: از آنجایی که آمریکااهل خدعه وفریب است درمتن برجام نقاط گریزی وجود دارد که این امر باعث شده آمریکا پایبند به متن برجام نباشد وپی درپی افراد وشرکتها ی مختلف را به بهانه های مختلف تحریم نماید.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۴۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

سرهنگ کامران هزارخانی فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، اظهارداشت: برجام یک قرارداد بین المللی بود که در پی قدرت نمایی ایران درعرصه هسته ای ونظامی وهمچنین حمایت حداکثری مردم از نظام جمهوری اسلامی منعقد گردید.

 

وی افزود: از آنجایی که طرف مقابل اهل خدعه وفریب است درمتن برجام نقاط گریزی وجود دارد که این امر باعث شده آمریکا پایبند به متن برجام نباشدوپی درپی افراد وشرکتها ی مختلف را به بهانه های مختلف تحریم نماید.

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با اشاره به اینکه طبق متن برجام کمیسیون مشترک باید به موارد اختلافی رسیدگی نماید،گفت: براساس متن برجام هرکدام از اعضا در این کمیسیون مشترک یک رای دارند اعتراضات ایران معمولا بدلیل اینکه نمی تواند اجماع حاصل کند همیشه بی نتجه می ماند واین باعث شده علرغم اقدامات ما آنطور که باید بنتیجه مفیدی از برجام برای ما بدست نیاید.

 

هزارخانی تاکید کرد:شایسته است که دولت در این مورد تصمیم قاطعی اتخاذ کند و به این نکته توجه شود که اگر قرار است با وجود برجام ایران را به نقطه اول بکشانند و تحریم‌ها ادامه‌دار باشد،وضعیت مطلوبی برای منافع ملی وجامعه رقم نخواهد خورد.
ارسال نظرات