خبرهای داغ:
رادیو قزوین دهه کرامت با ویژه برنامه ی ضریح نور میهمان مخاطبان خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۶۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: این ویژه برنامه به معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه شهر قزوین می پردازند که با هدف معرفی این اماکن بعنوان قطب های فرهنگی و نقش این اماکن در ترویج فرهنگ شیعی از رادیو قزوین پخش می شود.
اکبری افزود: در ویژه برنامه ی «ضریح نور» دو کارشناس در حوزه ی میراث فرهنگی و اوقاف حضور دارند که در خصوص معماری و بنای اماکن متبرکه و همچنین در خصوص نسب و شخصیت امامزادگان نکاتی را برای مخاطبان بیان خواهند کرد.

وی بیان کرد: ویژه برنامه ی «ضریح نور» به تهیه کنندگی فرشته یارقلی به مدت 15 دقیقه در دهه کرامت از چهارشنبه 4 مرداد ماه لغایت 13 مرداد ماه هر روز از رادیو قزوین پخش خواهد شد.
اکبری خاطر نشان ساخت: همچنین در دهه کرامت رادیو قزوین علاوه بر ویژه برنامه ی «ضریح نور»،  برنامه های «پنجره بامدادی»، «روی خط باشید»، «کلبه مهر»، «لحظه های آسمانی» و «گفتمان» را هم با رویکرد این دهه پخش خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه ی سیما هم برنامه ی تلویزیونی «شب های مینودری» بعنوان یکی از ارکان مهم برنامه های تلویزیونی صداوسیمای مرکز قزوین موضوع دهه کرامت را در دستور کار قرار خواهد داد و برنامه های «رنگ زندگی»، «بی حاشیه» و «پاسخ» هم دراین ایام به موضوعات دهه کرامت خواهند پرداخت.
اکبری یادآور شد: خبر مرکز قزوین هم در مرکز استان و شهرستان ها پوشش خبری و اطلاع رسانی برنامه ها و جشن های دهه کرامت را بر عهده خواهد داشت.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها