رییس مرکز آموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان مطرح کرد: تداوم ایجاد سوپرمارکت مالی، فعالیت های مسوولیت های اجتماعی و حمایت از شرکت های دانش بنیان در دستور کار بانک پارسیان قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۷۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ فقیری رییس مرکزآموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان درمراسم افتتاح شعبه باغ فیض گفت : با شروع فعالیت بانک پارسیان در سال 1380  ، مردم ارائه خدمات در بانک پارسیان را با روش و شیوه جدید شاهد بودند. بانک پارسیان با ارائه خدمات سریع و آنلاین شرایطی متفاوت ایجاد کرد، به سرعت در کشور مورد توجه قرار گرفت و تحولی گسترده ای در بازار پول و بانکداری ایجاد شد.

 وی با بیان اینکه بانک پارسیان فرهنگ ارائه خدمات در کشور را تغییر داد، افزود : احترام به مشتری و ارائه خدمات و کسب رضایت به روشی دیگر ارائه شد و شرکت تجارت الکترونیک بانک پارسیان اولین دستگاه های کارتخوان را وارد بازار کرد و در این راستا بانک پارسیان هزینه و سرمایه گذاری زیادی انجام داد تا مفهوم پول نقد تغییرکند و کارتخوان  و کارت جایگزین پول نقد و چک بانکی و... شود.
سوپرمارکت مالی و زنجیره خدمات مالی 
 رییس مرکز آموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان با اشاره به اینکه هم اکنون بانک پارسیان  ارایه زنجیره کاملی از خدمات مالی و ارزی و بانکی به طیف گسترده مشتریان را در دستور کار دارد، گفت: اولین سوپرمارکت مالی بانک پارسیان در شعبه ساختمان مر کزی بانک پارسیان در شهرک غرب تهران در حال اجرا و تکمیل است و به محض نتیجه گیری نهایی، این سوپرمار کت مالی در سایر نقاط کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 وی افزود : بدون شک تنها بانکی که در شبکه بانکی کشور زنجیره خدمات کاملی از خدمات مالی شامل خدمات سنتی بانکی و کارگزاری، صرافی، تامین سرمایه، سایر شرکت های مالی را ارائه می دهد بانک پارسیان است که تحولی گسترده را در شبکه شعب و خدمات خود ارائه می دهد. به زودی شاهد این تحول  در سایر شعب  و شبکه بانک خواهیم بود.
قرض الحسنه و مسوولیت اجتماعی
فقیری درادامه با تاکید بر همراهی صندوق قرض الحسنه پارسیان به عنوان یکی از برگزیدگان بانک مرکزی در اجرای طرح ضربتی اعطای تسهیلات ازدواج به همراه ده بانک برگزیده دیگر، گفت: بانک پارسیان علاوه برمشارکت در ساماندهی موسسات غیرمجاز و کسبه آسیب دیده  پلاسکو، در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به عنوان یکی از قوی ترین صندوق های قرض الحسنه در نظام بانکی با تمرکز بر ارائه خدمات اجتماعی به اقشار آسیب پذیر و محروم ،  نقش موثری ایفا کرد و شرایط برای ارائه وام ازدواج و سایر وام های قرض الحسنه را فراهم کرده است.
اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان 
 فقیری در ادامه افزود : در بخش اقتصاد مقاومتی و شرکت های دانش بنیان نیز با نرخ تسهیلات مناسب و ارائه خدمات مطلوب به شرکت های با مقیاس کوچک و متوسط، شرایطی ایجاد شده تا این شرکت ها در محلات و نقاط مختلف حمایت شوند و  بانک پارسیان از این طریق ضمن حمایت از ایجاد کسب و کارهای کوچک با ارزش افزوده و اشتغال موثر، به اقتصاد ملی و همچنین جوانان و صاحبان فکر و تخصص، کمک کرده است.
رییس مرکز آموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان خاطرنشان کرد : در بخش دانش بنیان بنابراین است که بانک پارسیان  با همکاری شبکه شرکت های زیرمجموعه خود از جمله شرکت تامین سرمایه و با همکاری صندوق شکوفایی و نوآوری ریاست جمهوری فعالیت خود را ادامه دهد تا افراد صاحب ایده و دانش محور برای ایجاد رفاه و ارزش افزوده و اشتغال در جامعه حمایت شوند و به خصوص در بخش صرفه جویی آب، بخش مجموعه های کوچک مالی و کاهش آلودگی هوا و.. توسعه یابند.

ارسال نظرات