اولین کارگاه طرح مام(مدیریت انرژی محله محور) با عنوان بهینه سازی مصرف برق در ساختمان مختص دبیران و روسای کارگروه آب و انرژی کانونهای محیط زیست محلات مناطق 22 گانه با حضور مناطق 1،2،3،5،9 برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۸۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت محیط زیست وتوسعه پایدار شهرداری تهران اولین کارگاه بهینه سازی مصرف برق در ساختمان با همکاری این مرکز، سازمان انرژیهای تجدید پذیر و بهره وری انرژی و منطقه 2 شهرداری تهران برگزار شد.

دکتر محمد مهدی گلمکانی رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار هدف از برگزاری این کارگاه را ایجاد تغییر رفتار افراد آموزش پذیر و ارتقای سطح بینش و آگاهی آنها جهت رسیدن به شهر تازه و دوستدار محیط زیست دانست و گفت: این دوره آموزشی مختص دبیران و روسای کارگروه آب و انرژی کانونهای محیط زیست محلات 22مناطق گانه، مسئولان و کارشناسان محیط زیست مناطق است.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: بدون تردید توسعه بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست و در همه جای دنیا رمز موفقیت توسعه یافتگی مشارکت مردم درهمه صحنه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است.

رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار گفت: امیدوارم برگزاری این سلسله از کارگاهها بتواند آگاهی شهروندان را ارتقاء دهد و فعالانه و مسئولانه موضوعاتی که قابلیت اجرا دارد در زمینه کاهش مصرف انرژی در سطح محله و ساختمان پیاده سازی نمایند. 

در ادامه مهندس امیر حسن جعفری ورامینی قائم مقام و معاون توسعه و پایش مرکز مدیریت محیط زیست وتوسعه پایدار مراحل برگزاری سلسله کارگاههای بهینه سازی مصرف برق در ساختمان را برگزاری جلسات توجیهی، آموزش بر اساس پهنه بندی در مناطق مختلف، آموزش شهروندان محلات و در نهایت بازآموزی برشمرد.

وی در ادامه گفت: کارگاه توجیهی مختص مسئولین محیط زیست و دبیران کانون محیط زیست مناطق 22گانه در بهمن ماه سال گذشته به مدت یک روز برگزار شد و در آن کارگاه ضمن تدریس مبانی بهینه سازی مصرف برق و تهیه پرسشنامه هدفمند، میزان اثر بخشی دوره مذکور ارزیابی شد و در این مرحله یک دوره آموزشی مختص دبیران و روسای کارگروه آب و انرژی کانونهای محیط زیست محلات مناطق 22 گانه بر اساس پهنه های مختلف شهر تهران در حال برگزاری است.

اولین کارگاه طرح مام با عنوان بهینه سازی مصرف برق در ساختمان برگزار شد
ارسال نظرات