فرمانده سپاه شفت خبر داد:

برنامه های متنوعی در هفته کرامت برگزار خواهد شد

شهرام قاسمی فرمانده سپاه ناحیه شفت گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ اصیل اهل بیت علیه السلام به جامعه اسلامی به ویژه جوانان و نوجوانان است و در این عرصه جنگ نرم که دشمن ذهن ها و باورهای اعتقادی جوانان را هدف قرارداده است، لذا از این فرصت ها باید استفاده شود و اسلام را به عنوان دین شاد معرفی کرد.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۲۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ دوم پاسدار شهرام قاسمی فرمانده سپاه ناحیه شفت طی مصاحبه ای باخبرنگار خبرگزاری بسیج از شفت بیان داشت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ اصیل اهل بیت علیه السلام به جامعه اسلامی به ویژه جوانان و نوجوانان است و در این عرصه جنگ نرم که دشمن ذهن ها و باورهای اعتقادی جوانان را هدف قرارداده است، لذا از این فرصت ها باید استفاده شود و اسلام را به عنوان دین شاد معرفی کرد.

وی گفت: برنامه های دهه کرامت به گونه ای پیش بینی و طراحی شده که اولاً به دست خود مردم اجرا شده و ثانياً با توجه به دشمنی دشمنان اسلام شبهات ایجاد شده را خنثی نماید.

وی اظهار داشت: درشهرستان عالم پرور شفت و با وجود دو امامزاده بزرگوار علیه السلام تلاش براین است در راستای گسترش پیوند جامعه با اهل بیت و سیره این اسوه های کرامت انسانی برنامه های فرهنگی پر محتوایی درسطح اماکن عمومی و امامزادگان برگزار شود.

شهرام قاسمی درباره برنامه های دهه کرامت گفت: این برنامه ها شامل جشن دهه کرامت در سطح پایگاه ها، اکران فیلم سینمایی ویلایی ها، استقبال ازخدام امام رضا علیه السلام، جنگ شادی درامام زاده ابراهیم علیه السلام، افتتاح پایگاه شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا، افتتاح مسکن محرومین، افتتاح پایگاه علمی، اعزام بسیجیان به شمالغرب و تجلیل از دختران آسمانی می باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار