مدیر اطلاع رسانی روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خبر داد::
لالائیان گفت: همزمان با عملیات مرصاد مراسم بزرگداشت این روز در تیپ 12 قائم (عج) استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۳۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی لالائیان با اشاره به عملیات ظفرمند مرصاد در مقابل با منافقین کوردل اظهار کرد: در این عملیات اولین یگانی که وارد عملیات شد گردان های تیپ 12 قائم(عج) استان سمنان بودند و رهبری نیز در بیانات خود فرمودند(آنکه ایستاد تیپ قائم بود.)

وی افزود: در این عملیات از استان سمنان 67 شهید تقدیم انقلاب شد و گردان های استان خوش درخشیدند و در مقابل منافقین سد ایجاد نمودند و جلوی پیشروی آنها را در تنگه چهارزبر گرفتند.

لالائیان خاطر نشان کرد: در جهت بزرگداشت این روز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مراسم بزرگداشت سالروز با حضور کارکنان سپاه استان سمنان و نواحی سمنان، سرخه و مهدیشهر در حسینیه تیپ 12 قائم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم سردار مهدوی نژاد فرمانده تیپ 12 قائم (عج) در دوران دفاع مقدس سخنرانی خواهد کرد و پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت به خصوص رزمندگان و فرماندهان تیپ 12 قائم در عملیات مرصاد نیز حضور خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی سپاه استان با تاکید بر این نکته که ما هر چه داریم از شهدا داریم گفت: باید تلاش کنیم تا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به خصوص شناساندن رزمندگان و شهدای ما در عملیات های درخشانی چون مرصاد که تاثیر گذار بودند تلاش کنیم و رسانه ها نیز در این مسیر فعال باشند و این فرهنگ و این افتخارات استان را ترویج و نشر دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها