همزمان با خجسته ميلاد با سعادت كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها و آغاز دهه كرامت، صدا وسیمای مرکز زنجان ويژه برنامه‌های متنوعی را برای این ایام برای مخاطبانش در نظر گرفته است.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۳۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، پوشش سلسله سخنرانی ها و نشست های مبلغان اعزامی از آستان قدس رضوی در 10 مسجد استان در دهه کرامت یکی از برنامه های سیمای مرکز زنجان در این ایام می باشد .

برنامه پرمخاطب شبهای تابستان شبکه استانی با عنوان «یای گجه لری» نیز در این دهه غالب برنامه خود را به این موضوع مهم اختصاص داده ضمن بیان فضیلت این روزها به معرفی رویدادها و جشن‌های میلاد و دهه کرامت خواهد پرداخت . علاوه بر این ارتباطات زنده تلویزیونی هم با شبکه‌های سراسری سیما در شب و روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و همچنین ولادت امام رضا(ع) صورت خواهد گرفت .

برگزاری 10 مسابقه تلویزیونی مرتبط با دهه کرامت هم از دیگر برنامه های سیمای مرکز زنجان به مناسبت این ایام است که تقدیم بینندگان خواهد شد.

سایر برنامه‌های روتین سیما هم با حال و هوای این ایام به زندگی نامه حضرت امام رضا(ع) و سیره عملی این امام همام و همچنین خواهر گرانقدرشان حضرت فاطمه معصومه (س) خواهند پرداخت.

در رادیو هم ویژه برنامه های «حریم کبریایی» به مدت 60 دقیقه به تهیه کنندگی میثم نبی به موضوع زندگی نامه حضرت معصومه(س)، سیره رضوی و تبیین بحث کرامت انسانی از دیدگاه قرآن و همچنین برنامه آی ایشیقیندا به مدت 70 دقیقه به تهیه کنندگی علی اکبر اوصانلو به مناسبت روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) در نظر گرفته شده است.

در برنامه های سلام زنجان ،شریعت یولی ،ایشیقلی یول،آخشاملار، جوان زنجانی سلام و سایر برنامه های روتین مرکز در رادیو استانی نیز به صورت ویژه به بزرگداشت دهه کرامت و بررسی فضائل و سجایای اخلاقی امام رضا(ع) و حضرت معصومه (ع) پرداخت خواهد شد.

تهیه 7 گزارش خبری در خصوص معرفی امام زادگان جلیل القدر در استان و همچنین پوشش خبری تمام برنامه‌های دهه کرامت استان از برنامه های معاونت خبر این مرکز در این ایام است.

ارسال نظرات