ترویج فرهنگ نماز یکی از موثرترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه بوده و این امر جزو رسالت‌های اصلی دستگاه‌های فرهنگی به‌شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۵۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود در مورد این مسابقه گفت: نماز محور برنامه‌های دینی و اعتقادی جهت توسعه آموزه‌های دینی است که باید به صورت یک برنامه محوری خصوصا برای نسل جوان مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

احسان پیشکاری افزود: این مسابقه از سری برنامه‌های فرهنگی است که جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی که همانا نیاز جامعه و از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ نماز یکی از موثرترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه بوده و این امر جزو رسالت‌های اصلی دستگاه‌های فرهنگی به‌شمار می‌رود.

این مقام مسئول اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش و گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی و تقویت مبانی فرهنگ عمومی مبتنی بر باورها و ارزش‌های دینی را به ویژه در بین جوانان، از اهداف برگزاری این مسابقه دانست.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از اولین روز ماه ذی‌القعده تا میلاد امام رضا(ع) نسبت به دریافت و تحویل پاسخنامه سوالات به دبیرخانه این اداره مراجعه کنند. به برندگان مسابقه نیز به قید قرعه و به رسم یادبود هدایایی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات